z
Aktualno

Čehovin: Razstava plakatov, ki so v času pandemije viseli po svetovnih galerijah in muzejih

V ljubljanski Galeriji Kresija bo mesec dni na ogled razstava Eduarda Čehovina o pandemiji in načinu preživetja v zelo čudnem obdobju, ki ni bilo preprosto za nikogar in nam je življenje obrnilo na glavo.

Eduard Čehovin, priznani grafični oblikovalec in profesor na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO), med 21. decembrom 2023 in 23. januarjem 2024 v Galeriji Kresija razstavlja plakate, ki so nastali v času pandemije, torej med januarjem 2020 in majem 2023.

Za bralce Marketing magazina je povedal, da »Posters vs. Covid« ni samo razstava plakatov, ampak je razstava o načinu preživetja v zelo čudnem obdobju, ki ni bilo enostavno za nikogar in nam je življenje tako rekoč obrnilo na glavo. »To obdobje je zgodba o zraku, svobodnem dihanju, kolesarjenju, samokontroli, potrpežljivosti, vztrajnosti, uporu, samozaupanju, pogumu, brezmejni ustvarjalnosti in še čem. Zagotovo je to tudi zgodba o ljudeh, ki so avtorja vabili in prepričevali, naj ustvari in prijavi plakate na teme, ki so jih razpisali. Teme okoli 60 plakatov so bile zelo različne – glasba, vojna, ekologija, film, urbana problematika, metaverse in še mnoge druge.«

Sogovornik je dodal, da so bili plakati razstavljeni v najrazličnejših državah in žirirani, saj so ga k delu nagovorili prav iz svetovnih galerij in muzejev: »Veliko plakatov je bilo vključenih v skupinske razstave, bili so del bienalov plakata ter razstavljeni v galerijah in muzejih v številnih državah, med njimi v Argentini, na Cipru, v Egiptu, Indoneziji, Iraku, na Japonskem, v Južni Koreji, na Kitajskem, v Kolumbiji, Mehiki, Peruju, Rusiji, na Poljskem, Slovaškem, v Srbiji, Združenih arabskih emiratih in ZDA.«

Nekateri od njih so dobili tudi ugledne mednarodne nagrade in bili objavljeni v pomembnih mednarodnih knjigah s področja vizualnih komunikacij. Najodmevnejša med njimi je platinasta nagrada Graphic Advertising Annual 2023 za plakat, ki prikazuje reggie glasbo.

Razstavo so podprli Galerija Kresija, MOL in Europlakat. Grafični oblikovalec še dodaja, da njegova dela lahko podprejo tudi obiskovalci, saj bo ustvaril katalog del za zainteresirane kupce, ki bodo njegova dela lahko tudi kupili.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji