Coca-Cola s hollywoodskimi talenti snema kratke božične filme
Po praznični oglaševalski akciji »Svet potrebuje več Božičkov« Coca-Cola krepi pozicijo kot ena od bolj znanih božičnih blagovnih znamk še s snemanjem kratkih filmov za družbena omrežja.
Coca-Cola bo s kratkimi filmi okrepila svojo božično kampanjo in povzdignila božično konotacijo in vsebino blagovne znamke. Prejšnji teden so javnosti predstavili prvi del zabavne serije kratkih filmov, s katerimi presegajo tradicionalno oglaševanje. 14-minutni kratki film z naslovom »Ho-ho-ho rop« je zgodba o ropu v Los Angelesu, ki prikazuje St. Nicka. aretiranega skupaj s skupino tatov, ki so oblečeni v Božička. Glavno vlogo v filmu je prevzela z oskarjem nagrajena igralka Octavia Spencer, režiral pa ga je Caple Jr., ki ga poznamo po drugem delu filma Creed.
Drugi kratki film z naslovom »Sporočilo« je malce krajši, traja okoli 10 minut, in predstavlja sodobno božično pravljico, v katerem zagrenjenemu človeku steklenička kokakole povrne vero v ljudi in srečo. V njem je glavno vlogo prevzel svetovno znani irski igralec Colm Meaney.
Kratke filme so objavili na Amazonovem Freevee in YouTubu, krajši posnetki pa so preplavili TikTok in Instagram. Projekt s pripadajočimi oglasi so vzpostavili na več kot 80 trgih po vsem svetu, obenem pa so v tej smeri nadgradili njihovo generativno platformo z umetno inteligenco in potrošnikom omogočili oblikovanje digitalnih prazničnih voščilnic.