Čokolada Dorina v novi podobi
V Studiu Sonda so ob praznovanju 110-letnice Kraša izpopolnili vizualno podobo čokolade Dorina in zasnovali komunikacijo, s katero želijo znamko približati mlajši ciljni skupini.
Kraš je čokolado Dorina prvič predstavil leta 1996. Pravijo, da kljub temu, da od začetka velja za čokolado, ki pri uporabnikih zbuja občutek zaupanja in velja za kakovostno čokolado, nenehno spreminjanje embalaže ni pripomoglo k temu, da bi kupci imeli občutek doslednosti. Zato so si za cilj zastavili, da bi Dorina dobila nov, »ikoničen« dizajn, po katerem bi postala bolj prepoznavna med mladimi. Tako so na novo določili značilno rdečo barvo znamke in izbrali sodobnejši odtenek. Posodobili so embalažni material, logotip pa minimalno preoblikovali in modernizirali. Zaščitni znak nove Dorine je ikona nasmeha, ki sporoča, da nas bo uživanje čokolade nasmejalo in v nas sprožilo občutke užitka.
Pri predstavitvi okusov so kot vez s tradicijo uporabili grafične elemente (trikotnike) iz prvih Kraševih čokolad iz zgodnjih 80-ih let prejšnjega stoletja. Novo embalažo je pospremila oglaševalska akcija, ki poudarja novo identiteto čokolad in širino izbire, ki se nadaljuje na že zastavljeni platformi »Breaks«.
dorina1
dorina2
dorina3
dorina4
dorina5