Corsa
Aktualno

Corsa? Of corsa!

V agenciji Jung von Matt so zasnovali zabavno in lahkotno oglaševalsko akcijo za Opel. Njen cilj: prepričati evropske in britanske kupce, da se odločijo za nakup električnih modelov Opel Corsa in Vauxhall Corsa.

S 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Yes, of Corsa«, želijo razbliniti dvome vseh, ki se odločajo za prehod na električni avtomobil. V oglasu so prikazali množico funkcij in tehnologij, integriranih v novo Corso, med drugim hitro polnjenje, dolg domet, močan motor in najsodobnejši sistem za asistenco vozniku. Dvominutni film, ki ga spremlja unikatna glasba, je režiral Henry Scholfield, priznani britanski režiser glasbenih videospotov in filmski ustvarjalec.

Poleg televizijskega oglasa so kampanjo v agenciji Jung von Matt prilagodili tudi za druge kanale, predvsem so se osredotočili na družbena omrežja in uporabo različnih GIF-ov. »Je lahko oglaševanje avtomobilov spet zabavno? Ja, 'of Corsa'! Še posebej, ko gre za električne avtomobile,« sta ob tem povedala Lukas Liske in Daniel Schweinzer, generalna direktorja v agenciji Jung von Matt HAVEL.

Oglaševalska akcija bo aktivna v celotni Evropi, pozneje pa tudi v Turčiji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji