mm
Aktualno

Cosylab postaja enotna globalna znamka

Vodilni ponudnik rešitev na ključ za najnaprednejše sisteme na svetu združuje vrhunsko strokovno znanje in izkušnje na področju znanosti in medicine v enotno globalno blagovno znamko.

Osvežitev blagovne znamke

Osvežitev znamke prihaja po več kot 20 letih obstoja Cosylaba na trgu rešitev za veliko znanost in po več kot 10 letih obstoja OncologyOne za medicinske naprave na področju onkologije. Osvežena blagovna znamka bo povezovala vse njihove tehnološke rešitve, ki organizacijam omogočajo znanstvena odkritja, najsodobnejše načine zdravljenje raka, inovacije v zdravstvu in razvoj čiste fuzijske energije.

Vseh pet stebrov delovanja s sloganom »Napredek človeštva. Inženiring izjemnega.«

Prenovljena identiteta podjetja temelji na petih stebrih blagovne znamke Cosylab, ki so: prelomne tehnologije za najbolj zapletene sisteme na svetu, pravo partnestvo, agilnost, strast do izboljšav in ustvarjanje boljšega sveta. Poudarja poslanstvo Cosylaba prispevati k napredku človeštva z omogočanjem znanstvenih odkritih, novih načinov zdravljenja raka in razvojem čiste energije. Osvežena blagovna znamka združuje vse dejavnosti Cosylaba v eno, s sloganom »Napredek človeštva. Inženiring izjemnega.« (angl. »Advancing humanity. Engineering remarkable.«) Vzporedno z osvežitvijo blagovne znamke je Cosylab predstavil tudi novo spletno stran.

Iz start-upa v vodilnega igralca                                                     

»Ponosni smo na svojo pot, dosežke in vrednote, ki smo jih ustvarili, ko smo zrasli iz majhnega, ambicioznega start-upa v vodilnega igralca, ki sodeluje v največjih mednarodnih projektih za temeljne raziskave fizike in pomembno prispeva k napredku razvoja najsodobnejših metod zdravljenja raka. Danes so naše rešitve vključene v najpomembnejše velike mednarodne znanstvene projekte, vključno s CERN in ITER, obenem pa sodelujemo z največjimi proizvajalci medicinskih pripomočkov in onkološkimi centri po vsem svetu, da bi zagotovili učinkovitejše zdravljenje raka in čisto energijo čim večjemu številu ljudi,« je dejal dr. Mark Pleško, soustanovitelj in izvršni direktor Cosylaba.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji