Cristina Diezhandino je globalna direktorica marketinga leta 2022
Cristino Diezhandino, direktorica marketinga pri britanskem podjetju Diageo, sta Svetovna zveza oglaševalcev in marketinška revija The Drum razglasila za globalno direktorico marketinga leta.
Svetovna zveza oglaševalcev (WFA) in njen medijski partner The Drum že od leta 2017 iščeta in nagrajujeta osebe, ki so v zadnjih 12 mesecih pustile največji odtis na njihovo podjetje, celotno marketinško panogo in ugled dejavnosti.
Letošnja dobitnica laskavega naziva je torej Cristina Diezhandino, direktorica marketinga pri podjetju Diageo (ki je lastnik blagovnih znamk alkoholnih pijač, kot so Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, Baileys liqueur, Captain Morgan, Tanqueray in Gordon's). Na tem položaju je od julija 2020, ko se je pridružila tudi izvršnemu odboru podjetja. Prej je bila direktorica globalnega oddelka znamk v kategoriji Scotch and Reserve. The Drum zapiše, da ima Diezhandinova bogate izkušnje z marketingom in splošnim upravljanjem blagovne znamke tako na nastajajočih kot tudi na že razvitih trgih.
Odkar je leta 2020 postala globalna direktorica marketinga, je prevzela vodilno vlogo pri usmerjanju marketinške in inovacijske strategije podjetja ter vodenju 2.180-članske marketinške ekipe in agencijskih partnerjev.
Preden je Cristina Diezhandino prišla v podjetje Diageo, je bila 5 let zaposlena kot direktorica marketinga pri Allied Domecq Spirits & Wine, še prej pa 11 let pri Unileverju.