Črni petek: Walmart združil dekleta iz serije Zlobna dekleta
Ameriški trgovec Walmart je za promocijo akcij ob črnem petku ustvaril kampanjo, v kateri je združil dekleta iz priljubljene najstniške komedije Zlobna dekleta (Mean Girls) iz leta 2004.
Kaja Kovič
Dvajset let po snemanju ikonične komedije so igralke Lindsay Lohan, Lacey Chabert in Amanda Seyfried poustvarile prizore iz filma Zlobna dekleta predvsem zato, da ga približajo mlajši generaciji, Walmart pa s pomočjo projekta širi idejo črnega petka in spremljajoče visoke popuste. Trgovec je namreč vzpostavil različne akcijske dogodke pod imenom »Black Friday Deals« za obdobje med 10. in 24. novembrom.
Posnetki, namenjeni spletnemu oglaševanju in družbenim medijem, slavijo ikonične trenutke in dialoge iz filma ter vabijo potrošnike k nakupovanju v Walmartu v času črnega petka. Igralke v kratkih posnetkih ne ponavljajo svoje originalne vloge šolark, ampak prevzamejo vloge mamic in drugih odraslih v filmu.
Kampanjo je trgovec ustvaril skupaj z več agencijami iz Publicis Groupe - Fallon, Publicis NY, The Community, Contender in Digitas. Ljubitelji filma Zlobna dekleta lahko na družbenih omrežjih in spletu do konca novembra vsako sredo in na kibernetski ponedeljek, 27. novembra, pričakujejo nov kratek film.