dan_d
Aktualno

Dan d za Dan_D

Danes v Lutkovnem gledališču v Ljubljani svoja vrata odpira prvi Dan_D, dan družbenih omrežij.

Na dogodku, ki ga bo povezovala novinarka in radijska voditeljica Maruša Kerec, bomo predstavili novosti vseh osrednjih družbenih omrežij, pregledali svetovne trende in spoznali primere uspešnih praks slovenskih podjetij na domačem in mednarodnem trgu.

Dan_D bo potekal v dinamičnem, »tik tak« ritmu.

Uvodno predavanje bo namenjeno TikToku in kulturni revoluciji, ki ga je povzročil, saj bi ob 8.30 na govorniški oder prvi stopil Domen Rozman iz DD Studios. Za njim bo ob 8.45 nastopila Eva Škedelj (Httpool), ki se bo osredotočila na učinkovitost in poslovne modele »botra« družbenih omrežij, družbe Meta. Na vprašanje, zakaj se podjetja še vedno »lovijo« na Instagramu, nam bo ob 9. uri pomagala odgovoriti Tina Dobovšek (InstaCoach), na vprašanje, kako izkoristiti YouTube, pa ob 9.15 Tilen Marčič (Luna TBWA). Brez LinkedIna danes ne gre, sploh pa, če kot podjetje iščete nove zaposlene. Več o tem vam bo ob 9.30 povedal Miha Lavtar (Optiweb). Če vas zanima, kakšna poslovna komunikacija ima sploh smisel na Twitterju, ali je res vse samo slabo, grobo in sovražno ter kje se skrivajo prijazne in koristne vsebine na tej platformi, potem ne zamudite predavanja Tamare Langus ob 9.45. Kako dobro se ujemata Tinder in marketing, nam bo ob 10.uri povedala Anja Pogladič.

Drugi sklop predavanj se bo začel z radiom in družbenimi omrežji, o čemer bo ob 10.30 predaval David Irgolič (Hitradio Center), o podkastih pa bo ob 10.45 spregovoril Klemen Selakovič. Vpogled v viralnost, sveti gral oglaševalskih akcij, dobimo ob 11. uri na predavanju Uroša Svenška (Agencija 101). Pandemija je vplivala na trg dela tudi na način, da se vedno bolj zaposluje virtualno. Kako? Kaj to pomeni za podjetja in zaposlene? Odgovore nam bo podala Saša Praček (Mojedelo). Meta Celestina (Pristop) bo z nami ob 11.30 delila znanje o učinkovitosti vplivnostnih kampanj, na predavanju Maše Muster (Mediana) ob 11.45 pa boste na svoj račun prišli tisti, ki vas zanimajo podatki. Kriptosvet in družbena omrežja ne morejo drug brez drugega, kar bo ob 12. uri pojasnil Matjaž Rakovec (Goldhorn).  V zaključku drugega sklopa se bomo »sprehodili« na Kitajsko in z Ding Zhonghui ob 12.15 bolje spoznali njihovo največje družbeno omrežje WeChat.

Zadnji sklop predavanj je namenjen primerom dobre prakse slovenskih podjetij. Na odru se bodo zvrstili Zala Jaša iz SURS-a (13.45), Bojan Kos in Andraž Šegš iz Policije Slovenije (14.00), Maja Pongrac Kalan iz Ljubljanskih mlekarn (14.15), Kristina Gregorc iz Mercatorja (14.30) in Jernej Janežič iz Atlantic Grupe (14.45).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji