dand danes
Aktualno

Dan D za Dan_d

Danes v Cineplexxu v Ljubljani svoja vrata odpira tretji Dan_d, dan družbenih omrežij.

Na dogodku v organizaciji Marketing magazina, ki ga bo povezovala televizijska voditeljica in ustvarjalka vsebin Katja Špoljar, bodo predstavljeni novosti družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga, pregled svetovnih trendov in primeri uspešnih in neuspešnih praks podjetij na domačem in mednarodnem trgu.

Predavanja v »TikTok« ritmu

Uvodno predavanje bo namenjeno pregledu trendov za letu 2024, ko bo na oder prva stopila Grace Andrews, direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of a CEO. Za njo bo nastopil Francesco Collici, vodja pri Hootsuite in avtor knjige #Social Media Expert. Na vprašanje, ali se podjetja dovolj posvečajo Pinterestu, bo pomagala odgovoriti Tina Krek (Httpool), kako izkoristiti osebno znamko na spletu, pa strokovnjakinja iz LinkedIna Amrita Lal. Po odmoru za kavo se bodo na odru zvrstili Ajda Kopušar (Chipolo), Hana Klemen Godina (Agencija 101) in Žiga Šraml (Mlekarna Celeia). Prvi sklop predavanj bodo zaključili Eva Škedelj (Httpool), Teja Rajšp (SHIFT) in Marko Klemen (DROM agency) na okrogli mizi »Houston, imamo problem!«, ki jo bo povezoval kreativni direktor Drago Mlakar.

Na Dnevu_d tudi o Luki Dončiću in Dallas Mavericksih

Drugi sklop predavanj se bo začel s predavanjem Becce Genecov, direktorice družbenih omrežij pri Dallas Mavericks, ki bo predstavila, kako v klubu skrbijo, da so navijači Luke Dončića in ekipe ves čas v stiku s svojimi priljubljenimi košarkarji. Po njej bosta na oder stopili Irena Žagar (Ministrstvo za obrambo RS) in Marja Pavlin (Buzztik), kakšen je marketinški zakon med agencijo in naročnikom, pa bodo razkrili Tanja Knez, vodja digitalnega marketinga, in Janja Nardin, strokovnjakinja za družbena omrežja, obe iz Lidla Slovenija, ter Zala Maček, direktorica naročnika v DROM agency. Tik pred popoldanskim odmorom za kavo bosta nastopila Tanja Rotovnik in Uroš Zierer, ki bosta opisala zgodbo o uspehu in po drugi strani jeklenih živcih zaposlenih v družbi Slovenske železnice.

Vplivneži in številke

Če vas zanimajo nova pravila na področju podatkov in vplivnežev, ne smete zamuditi prvega predavanja po odmoru. Tjaša Bogeljič in dr. Murray Leggom iz Webfluential Global Group in The Salt vas bosta prepričala, da se prihodnost vplivnostnega marketinga skriva v izredno kompleksni, poglobljeni analitki podatkov.

Kakšna je odnos med vplivneži in blagovnimi znamkami, bosta v pogovoru razložila Petra Parovel (SWY) in igralec Tine Ugrin (Gospod profesor, Gepack).

Žan Žveplan (Outfit7) bo obiskovalcem Dneva_d razkril podrobnosti sodelovanja s svetovno zvezdo, Mr Beastom, ki je eden najbolj gledanih youtuberjev na svetu, kot zadnja pa bo na oder stopila Noemi Zonta, potovalna vplivnica s  skoraj 110 tisoč sledilci na Instagramu.

 

Več dogodku si preberite TU.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji