danpr
Aktualno

DAN PR: Dan odnosov z javnostmi – pregled odličnih praks v luči izrednih dogodkov

10. oktobra bo potekal Dan odnosov z javnostmi – Dan PR. Druga različica dogodka je namenjena letnemu pregledu novosti na področju odnosov z javnostmi in odličnih komunikacijskih praks v preteklem letu. Za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem.

Priznani komunikatorji bodo predstavili nekatere osrednje projekte minulega leta v Sloveniji in svetu s področij upravljanja sprememb, komuniciranja družbeno odgovornih projektov, upravljanja z dogodki, kriznega, digitalnega in internega komuniciranja. Predavanja potekajo v izredno dinamičnem slogu, vsebine so predstavljene hitro in razumljivo.

Programska vodja Dneva PR je strokovnjakinja za komuniciranje Katja Krasko Štebljaj, ki je ob tem izpostavila: »Kot programska vodja sem želela, da Dan PR resnično ponudi pregled odličnih praks vsega, kar je našo družbo zaznamovalo v preteklem letu – od katastrofalnih poplav, krize zdravstva, pojava novih tehnologij do padca zaupanja v znanost. Poseben cilj pa je bilo v 8-urno ‘skoncentrirano kapsulo’ Dneva PR spraviti široko paleto vej odnosov z javnostmi, kar je poseben čar te vede.«

Na odru Festivalne dvorane bodo med drugim govorili Jurij Zrnec, Ivo Boscarol, Janez Polajnar, dr. Dejan Verčič, Anja Rebek, Vid Habjan in Maša Puklavec.

Igralci so odlični komunikatorji

Kaj se lahko od njih in ultramaratonske discipline gledališkega odra naučimo o komuniciranju? V osrednjem pogovoru z naslovom »Drama kot način življenja« bo govora vse od osebne blagovne znamke do komuniciranja s publiko. Z Jurijem Zrnecem, enem od najbolj priljubljenih slovenskih igralcev in umetnikom številnih talentov, se bo pogovarjal Jernej Pristov, vodja službe za odnose z javnostmi Slovenskega narodnega gledališča Drama.

Težko si zamislimo Pipistrel brez Iva Boscarola in obratno

Ivo Boscarol, ustanovitelj in solastnik skupine družb Pipistrel, bo v pogovoru z Ireno Pavčič, ustanoviteljico komunikacijske agencije IPPR, govoril o poistovetenju dveh blagovnih znamk (Pipistrel vs Ivo Boscarol), upravljanju sprememb in dogajanju v zadnjem letu.

Na krilih Luke Dončića do globalne prepoznavnosti Slovenije

Teksas čuti Slovenijo – na igrišču in na poslovnih dogodkih v Dallasu. V »športnem duhu« je naš športni virtuoz Luka Dončić postal most, ki je v projektu Texas Feels Slovenia združil kar sedem partnerjev. V ozadje ustvarjanja priložnosti za povezovanje slovenskih in ameriških podjetij preko promocijskih aktivnosti bodo obiskovalce popeljale Anja Rebek, direktorica agencije FABulatorij, Maša Puklavec, vodja globalnega komuniciranja pri STO, in Vid Habjan, vodja sektorja za spodbujanje investicij pri javni agenciji SPIRIT Slovenija.

Sila narave. Sila človeštva.

Hidrolog Janez Polajnar z Agencije RS za okolje (ARSO) bo glede na katastrofalne poplave na začetku avgusta predstavil, kako v mirnem tonu sporočati o nevarnostih vremena in uničujočem delovanju voda, ko so njihova sporočila takoj v soju žarometov, prebivalci pa imajo na voljo le nekaj ur, da se pripravijo na najhujše, ter kako spremembe, vremenske razmere in strah vplivajo na komunikacijo pred, med in po katastrofi.

Pravijo, da je zavedanje problemov pol rešitve

Na okrogli mizi z istim naslovom bo Jernej Smisl, direktor korporativnega svetovanja v Pristopu, gostil zanimive tuje sogovornike iz različnih industrij, med drugim vodjo trga v podjetju IKEA Casa Lachaerta in Zoro Ilic, vodjo oddelka za pravne in zunanje zadeve v regiji Adria iz podjetja BAT (British American Tobacco). Govorili bodo o primerih kriznega komuniciranja ter njihovih odzivih na situacije, ki so jih doživeli v času svojih profesionalnih karier v multinacionalkah.

Izbor letošnje rdeče niti dogodka je spodbudilo branje knjige Komunikacijska odličnost: kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje, ki zajema delo mednarodnih strokovnjakov, med katerimi je tudi dr. Dejan Verčič. Zato ni naključje, da nam bo prav slednji na Dnevu PR predstavil 9 paradoksov odličnega komuniciranja.

Vse, kar morate o komuniciranju in odnosih z javnostmi vedeti na enem mestu. Preverite ostale govorce in se prijavite tukaj.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji