Dan PR: Pregled odličnih praks v luči izrednih dogodkov
Danes bo v Ljubljani potekal Dan odnosov z javnostmi – Dan PR, ki ga ne bi smeli zamuditi vsi, ki se ukvarjate s komuniciranjem. Vse, kar morate vedeti o komuniciranju in odnosih z javnostmi, vas namreč čaka na enem mestu.
Žana Žalar
Kot pravi Katja Krasko Štebljaj, programska vodja Dneva PR in strokovnjakinja za komuniciranje, bo dogodek ponudil pregled odličnih praks vsega, kar je našo družbo zaznamovalo v preteklem letu – od katastrofalnih poplav, krize zdravstva in pojava novih tehnologij do padca zaupanja v znanost. »Poseben cilj pa je bilo v 8-urno ‘skoncentrirano kapsulo’ Dneva PR spraviti široko paleto vej odnosov z javnostmi, kar je poseben čar te vede,« pravi.
Na odru Festivalne dvorane se bo v dvajsetih intenzivnih predavanjih zvrstilo 34 predavateljev. Kaj nas čaka?
- Jernej Pristov, vodja službe za odnose z javnostmi Slovenskega narodnega gledališča Drama, se bo z Jurijem Zrnecem, igralcem in umetnikom številnih talentov, pogovarjal o tem, kaj se lahko od igralcev in ultramaratonske discipline gledališkega odra naučimo o komuniciranju.
- Ivo Boscarol, ustanovitelj in solastnik skupine družb Pipistrel, bo z Ireno Pavčič, ustanoviteljico komunikacijske agencije IPPR, govoril o poistovetenju dveh blagovnih znamk (Pipistrel vs. Ivo Boscarol), upravljanju sprememb in dogajanju v zadnjem letu.
- Anja Rebek, direktorica agencije FABulatorij, Maša Puklavec, vodja globalnega komuniciranja pri STO, in Vid Habjan, vodja sektorja za spodbujanje investicij pri javni agenciji SPIRIT Slovenija, bodo udeležence popeljali v ozadje dogodka »Texas Feels Slovenia« in spregovorili o tem, kako je Luka Dončić postal most, ki je v projektu združil kar sedem partnerjev.
- Hidrolog Janez Polajnar z Agencije RS za okolje (ARSO) bo glede na katastrofalne poplave na začetku avgusta predstavil, kako v mirnem tonu sporočati o nevarnostih vremena in uničujočem delovanju voda, ko so njihova sporočila takoj v soju žarometov, prebivalci pa imajo na voljo le nekaj ur, da se pripravijo na najhujše, ter kako spremembe, vremenske razmere in strah vplivajo na komunikacijo pred, med in po katastrofi.
- Na okrogli mizi »Zavedanje problemov je pol rešitve« bo Jernej Smisl, direktor korporativnega svetovanja v Pristopu, gostil zanimive tuje sogovornike iz različnih panog, med drugim Casa Lachaerta, vodjo trga v podjetju IKEA, in Zoro Ilic, vodjo oddelka za pravne in zunanje zadeve v regiji Adria iz podjetja BAT (British American Tobacco). Govorili bodo o primerih kriznega komuniciranja ter njihovih odzivih na situacije, ki so jih doživeli v času svojih profesionalnih karier v multinacionalkah.
- Na oder bo stopil tudi dr. Dejan Verčič, ki bo predstavil devet paradoksov odličnega komuniciranja.