Dan za agencije s Httpoolom
Httpool je nedavno organiziral dan za agencije, na katerem so jim predstavili priložnosti, zmogljivosti, trende in novosti štirih družbenih omrežij.
Tako imenovani »Agency Day« je zajemal predstavitve štirih platform, med katerimi so bile agencije najbolj željne novih informacij na področju oglaševanja na TikToku. Prav tako so imeli vsi obiskovalci priložnost prisluhniti uspešnim zgodbam, trendom, novostim in nasvetom izkušenih govorcev. Med njimi so bili Sena Kansiz, predstavnica platforme Digital Turbine, Stefan Rajić iz Spotifya, Diana Coman kot zastopnica Snapchata in Leja Kezmić, poznavalka in skrbnica strank pri Httpoolu za TikTok.
Httpool predstavlja podaljšano roko glavnih igralcev na področju digitalnega oglaševanja in omogoča vpogled v svet številnih platform. Lokalno so prisotni na več kot 35 trgih, na katerih imajo močne lokalne odnose, in sodelujejo z več kot 8000 oglaševalci in agencijami. Želijo predvsem pomagati in svetovati pri iskanju novih tržnih idej, svetovanju in sestavljanju načrtov ter kampanj glede na cilje naročnikov.
»Na dogodku smo želeli agencijam približati tako najbolj znane kot tudi malo manj znane platforme. Naši izjemni govorci so poskrbeli, da so udeleženci dobili vpogled v novosti ter dobre prakse preko uspešnih primerov kot tudi uporabne informacije in nasvete. Prijetno se je bilo družiti, izkoristiti priložnosti za vprašanja ter razširiti znanje in pridobiti nove ideje za kar najboljši izkoristek platform. Udeleženci so med drugim dobili informacijo iz prve roke, in sicer, kdaj bo v Sloveniji na voljo močno pričakovano oglaševanje na TikToku,« je povedala Mateja Keček, skrbnica strank pri Httpoolu, in razkrila, da prihaja še nekaj novosti in dogodkov.