bla
Aktualno

Danes odpira vrata 31. SOF

Slovenski oglaševalski festival se po dveh letih vrača v Portorož, potekal bo v Avditoriju.

V portoroškem Avditoriju se danes ob 10. uri s tradicionalno predstavitvijo rešitev natečaja za Mlade kreativce začenja 31. SOF, ob 10.30 pa sledi okrogla miza na temo (samo)regulacije v dobi digitalizacije, na kateri bodo sodelovali Mojca Avšič (Petrol), Janez Rakušček (Luna TBWA), Petra Lesjak Tušek (Večer), Cene Grčar (Pro Plus) in Jaka Repanšek (predsednik Oglaševalskega razsodišča).

Zakaj pozabiti na Super Bowl in biti pozoren na TikTok, nas bodo ob 11.30 poskušali prepričati Aljaž Peklaj (BOLD Group), režiser Matej Rimanić in Domen Rozman (Dunking Devils Studios). Športno bo obarvano tudi predavanje ob 12.15, saj bo novinar Saša Jerković gostil kolesarskega asa Mateja Mohoriča. Po kosilu, ob 14. uri, na povabilo Gregorja Žaklja na SOF prihaja Dot Lung, ki bo v svojem predavanju razkrila, kakšno vsebino objaviti na družbena omrežja, da boste tam zgradili močno osebno blagovno znamko. Intervju z »mamo družbenih zmajev« si boste lahko prebrali v poletni številki MM-a.

Tudi o korporativnem komuniciranju bo govora, in sicer bo ob 14.30 Matej Podobnik (Outfit7) predstavil metodologijo in učinkovit model komuniciranja, ki je nastal na podlagi večletnih mednarodnih izkušenj korporativnega komuniciranja iz različnih področij – sektorja prodaje blaga široke potrošnje, panoge informacijsko-komunikacijskih tehnologij in sveta iger. Kako biti človek v dobi podatkov oziroma pridobiti zaupanje potrošnikov, nam bosta ob 15. uri predstavila Božidar Jovanović in Jasna Potrata (Innovatif).

Antropolog Dan Podjed bo ob 15.30 pojasnil, zakaj so v sodobnem času analogne rešitve, ki nas povezujejo, ravno tako pomembne – in v nekaterih primerih celo še bolj – kot digitalne. Nizozemski oblikovalec Erik Kessels bo ob 16. uri spregovoril o svojih navdihih in neuspehih.

Ob 16.45 sledi »spopad« dveh radijskih person, in sicer Mihe Šaleharja in Denisa Avdića, pogovor pa bo povezovala Janja Božič Marolt (Mediana).

Ob 21. uri bomo prvi konferenčni dan zaključili z Europlakatovo zabavo v klubu Paprika.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji