zz
Aktualno

Danone poziva k zvišanju davkov na manj zdravo hrano

Podjetje Danone poziva britansko vlado, naj zviša davke na vsa živila z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli (HFSS). Vlada je že uvedla nekaj pravil glede prodaje tovrstnih izdelkov.

Francosko mednarodno korporacijo Danone poznamo po blagovnih znamkah, kot so jogurti Activa, sadni jogurti za otroke Danone, voda Evian, veganski mlečni napitki Alpro, napitki Actimel in drugi. James Mayer, direktor podjetja za Veliko Britanijo in Irsko, je dejal, da prebivalci Otoka potrebujejo vladno spodbudo, da začnejo jesti bolj zdrave prehrambene izdelke in poziv podkrepil z izjavo, da je mnogo premalo živilskih podjetij pokazalo pripravljenost za spremembe za boljše zdravje uporabnikov. »Dosegli smo točko, ko je vladno posredovanje nujno,« je dejal v pogovoru za The Observer. »Stopnja DDV-ja bi morala biti povezana z zdravstvenimi vrednostmi izdelkov.« Po njihovih trenutnih pravilih je namreč večina živilskih izdelkov oproščena plačila DDV, razen sladoleda, brezalkoholnih pijač in nekaterih piškotov.

Spomnimo, do leta 2007 so imeli v Danoneju oddelek za prigrizke in piškote, v katerem so proizvajali blagovne znamke, kot sta Tuc in Prince. Te blagovne znamke so prodali, danes pa imajo 90 odstotkov portfelja sestavljenega iz izdelkov, ki ne vsebujejo veliko maščob, sladkorja ali soli (HFSS).

Nič več dva za ceno enega

Vlada na Otoku je sicer že uvedla nekaj pravil glede prodaje izdelkov HFSS, vključno s tem, kje so lahko razstavljeni v trgovinah, v roku dveh let pa naj bi bila v segmentu HFSS uvedena prepoved akcij »kupi enega, dobiš dva«.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji