Degordian predstavlja novo agencijo Boiler
Hrvaški Degordian je sicer znan kot digitalna agencija, a od danes naprej za blagovne znamke ponuja tudi celosten splet tradicionalnih marketinških storitev.
Kaja Kovič
Degordian je začel kot prva agencija za družbena omrežja (po imenu iSTUDIO) in se v 15-ih letih razvil v digital-first agencijo ter bistveno razširil svojo ponudbo storitev na vsa digitalna področja; med drugim za naročnike snujejo tudi komunikacijske strategije, skrbijo za znamčenje, odnose z javnostmi, upravljanje družbenih omrežij, vplivnostni marketing, IT-storitve, oblikovanje, videoprodukcijo in podobno.
Ob vse širši ponudbi storitev je Degordian v imenu sistematizacije ustvaril agencijo Boiler, ki bo nadgradila spekter storitev digitalnega marketinga s portfeljem storitev tradicionalnega marketinga. S tem bodo dosegali popolno integracijo digitalnih in tradicionalnih komunikacijskih rešitev, da bi naročnikom nudili še večjo podporo za rast.
Resen pretres za domačo marketinško sceno?
Agenciji Boiler se je pridružilo nekaj znanih imen marketinške industrije, med njimi Tomislav Presečki in Saša Ivan, ki sta pred kratkim zavzemala vodilne položaje v McCannu. Daniel Ackermann, direktor Degordiana, je pojasnil: »Vizija Degordiana je zagotavljati najboljšo možno kakovost za stranke; da bi to čim uspešneje naredili, smo ustvarili spin-off specializirano agencijo, s katero bomo še bolje in močneje služili svojim strankam. Tako sta v preteklosti nastala že Builtt in Enstring, danes pa Boiler. Pričakujem, da bo novonastala agencija resno pretresla domačo komunikacijsko in marketinško sceno.«
Tomislav Presečki, direktor Boilerja, dodaja: »Od danes naprej bomo strankam pomagali pri hoji skozi kaos komunikacijske tranzicije, ne da bi se sramovali tradicionalnega in ne poznavali novega. Pri tem bomo uporabili vsa orodja, da bodo naročniki dosegli največji in dolgoročen učinek na ciljno skupino.«