zz
Aktualno

Degordian predstavlja novo agencijo Boiler

Hrvaški Degordian je sicer znan kot digitalna agencija, a od danes naprej za blagovne znamke ponuja tudi celosten splet tradicionalnih marketinških storitev.

Degordian je začel kot prva agencija za družbena omrežja (po imenu iSTUDIO) in se v 15-ih letih razvil v digital-first agencijo ter bistveno razširil svojo ponudbo storitev na vsa digitalna področja; med drugim za naročnike snujejo tudi komunikacijske strategije, skrbijo za znamčenje, odnose z javnostmi, upravljanje družbenih omrežij, vplivnostni marketing, IT-storitve, oblikovanje, videoprodukcijo in podobno.

Ob vse širši ponudbi storitev je Degordian v imenu sistematizacije ustvaril agencijo Boiler, ki bo nadgradila spekter storitev digitalnega marketinga s portfeljem storitev tradicionalnega marketinga. S tem bodo dosegali popolno integracijo digitalnih in tradicionalnih komunikacijskih rešitev, da bi naročnikom nudili še večjo podporo za rast.

Resen pretres za domačo marketinško sceno?

Agenciji Boiler se je pridružilo nekaj znanih imen marketinške industrije, med njimi Tomislav Presečki in Saša Ivan, ki sta pred kratkim zavzemala vodilne položaje v McCannu. Daniel Ackermann, direktor Degordiana, je pojasnil: »Vizija Degordiana je zagotavljati najboljšo možno kakovost za stranke; da bi to čim uspešneje naredili, smo ustvarili spin-off specializirano agencijo, s katero bomo še bolje in močneje služili svojim strankam. Tako sta v preteklosti nastala že Builtt in Enstring, danes pa Boiler. Pričakujem, da bo novonastala agencija resno pretresla domačo komunikacijsko in marketinško sceno.«

Tomislav Presečki, direktor Boilerja, dodaja: »Od danes naprej bomo strankam pomagali pri hoji skozi kaos komunikacijske tranzicije, ne da bi se sramovali tradicionalnega in ne poznavali novega. Pri tem bomo uporabili vsa orodja, da bodo naročniki dosegli največji in dolgoročen učinek na ciljno skupino.«

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji