De'Longhi: Svetovni dan kave z Bradom Pittom
Tudi letos 1. oktobra obeležujemo svetovni dan kave, priložnost za praznovanje ljubezni do kave. Ob tem je blagovna znamka De'Longhi ustvarila novo kampanjo z ambasadorjem znamke.
Mednarodni dan kave smo začeli praznovati leta 2015 v okviru razstave Expo v Milanu, organizirala pa ga je Mednarodna organizacija za kavo (International Coffee Organization, ICO). Brad Pitt, ki je ambasador blagovne znamke De'Longhi že od leta 2021, je ob tem prazniku dejal: »Sem zaprisežen kavoljub. Zjutraj spijem tri kapučine in po vsej verjetnosti še espresso popoldan. Zame kava ni zgolj napitek, ampak ustvarja povezanost, omogoča mi, da si vzamem trenutek zase, da se ustavim in uživam v trenutku.«
Brad Pitt se je letošnje poletje skupaj z blagovno znamko odločil posneti oglase za novo kampanjo ob prazniku kavoljubov: »Všeč mi je italijanska ideja ustvarjanja neke vrste ceremonije, povezane s kavo – sedenje in resnično uživanje v njej,« je snemanje komnetiral igralec. Prav zaradi teh italijanskih občutkov in pomembnosti vloge kave v italijanskem načinu življenja, so se v podjetju odločili, da letošnji dan kave predstavijo v italijanskem Sredozemlju.