zz
Aktualno

Dentsu: Oglaševanje bo vse močnejše, a doseg bo zamenjala pozornost

Japonska oglaševalska mreža Dentsu napoveduje, da bodo svetovna oglaševalska sredstva leta 2024 porasla za 4,6 odstotka, pri čemer pa opozarjajo na izzive inflacije, ki bi lahko vplivali na končne številke.

Oglaševalci bodo na svetovni ravni prihodnje leto vložili približno 120 evrov na prebivalca, kar je približno 75-odstotno povečanje v primerjavi z dvema desetletjema nazaj, v raziskavi uvodoma navedejo Dentsujevi analitiki. Napoved za prihodnje leto je optimistična, oglaševalski proračuni bodo večji, a vendar opozarjajo, da lahko inflacija vpliva na same številke in morda ta rast ne bo tako opazna.

Ključni igralec na oglaševalskem trgu ostaja digitalni marketing, ki bo prihodnje leto dosegel vrednost 410 milijard evrov in zavzel več kot polovico oglaševalskega kolača (60 odstotkov). Sledili mu bodo maloprodajni mediji, platforme družbenih medijev in televizija (predvsem pretočne platforme).

Rast digitalnega oglaševanja se bo sicer malce upočasnila (na 6,5 odstotka), ker oglaševalci iščejo nove načine za povečanje učinkovitosti oglasov, a to ne bo imelo močnega vpliva na njegovo pozicijo. Vse več blagovnih znamk se namreč osredotoča na pridobivanje pozornosti potrošnikov in ne več na sam doseg, zato prihaja do preizkušanja novih strategij oglaševanja.

Dentsu ugotavlja še, da naj bi oglaševanje leta 2024 v državah, ki jih spremljajo, predstavljalo 0,75 odstotka BDP; na Japonskem, v Veliki Britaniji in ZDA pa več, po njihovem mnenju celo preveč.

Blagovne znamke se bodo v prihodnosti še težje spopadale z izzivi razdrobljenega medijskega okolja, kar bo od njih zahtevalo inovativne pristope. V Dentsuju pričakujejo vse večjo dinamičnost industrije, ki se bo prilagajala novim izzivom in priložnostim.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji