novak
Aktualno

Djokovićev uspeh počastil tudi Lacoste

Srbski tenisač Novak Djoković je z zmago na odprtem prvenstvu Avstralije osvojil 22. zmago na tako imenovanih turnirjih grand slam. Očitno so jo v njegovi ekipi pričakovali, saj si je po zmagi nadel posebno jopico.

Na njej je bila že na daleč videti številka 22, ki pa ni bila običajna številka. Sestavljali so ji namreč majhni krokodilčki – logotip Djokovićevega sponzorja, podjetja Lacoste. Lacoste si je tako zagotovil kar nekaj pozornosti svetovnih medijev. Novak Djoković je po zmagi povedal, da jopica ni bila njegova ideja in da je bila zanj popolno presenečenje: »Pripravljeno sem imel drugo, a so mi tik pred podelitvijo pokala člani moje ekipe podali to in mi rekli, naj si jo nadenem. Res lepo od njih,« je dejal.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji