Dnevi komunikacij trkajo na vrata
Letošnji hrvaški oglaševalski festival Dnevi komunikacij se ponaša s smetano mednarodno priznanih govorcev iz sveta oglaševalske kreativnosti. Z enim od njih smo pred dogodkom tudi poklepetali.
Kaja Kovič
Prestižni rovinjski hotel Lone bo med 20. in 22. aprilom 2023 prizorišče enega od bolj pričakovanih oglaševalskih festivalov v regiji, ki bo, kot pravijo organizatorji, udeležence navdušil z vrhunskim dnevnim in glamuroznim nočnim programom.
Festivala se bo udeležilo okoli tisoč obiskovalcev
Devete različice festivala naj bi se udeležilo več kot tisoč obiskovalcev, k čemur naj bi po mnenju organizatorjev prispeval predvsem pester program. Organizatorjem je namreč uspelo na enem mestu združiti vodilne svetovne kreativce, IT-jevce, podjetnike, komunikatorje in druge strokovnjake iz oglaševalske industrije, prava poslastica za ušesa obiskovalcev pa bo javljanje v živo zloglasnega ameriškega obveščevalca in žvižgača Edwarda Snowdana, ki predstavlja »svetovno ikono zasebnosti«. Predavanja bodo pokrivala tematike vse od kriptovalut, digitalnega oglaševalskega prostora, umetne inteligence in interneta stvari (IoT) do ekologije in trajnostnega razvoja ter bolj splošnih oglaševalskih in kreativnih tematik kot tudi prihodnosti seksa, robotov in filozofske plati nove realnosti.
Eden od najboljših dogodkov na svetu
Dogodek Dnevi komunikacij nosi dvokratno titulo enega od najboljših dogodkov na svetu po mnenju Nagrad britanskega združenja za odličnost (The Association Excellence Awards) za edinstven pristop, edinstven festival ponudbe, visokokakovostne produkcije in organizacije.
Razglasitev nagrad BalCannes
Na Dnevih komunikacij bodo izmed 45 del, med katerimi je tudi šest slovenskih, razglasili zmagovalce nagrad BalCannes. O tem, katera dela bodo letos med najboljšimi, so presojale tri žirije – v prvi so bili predstavniki oglaševalcev, v drugi predstavniki agencij, v tretji pa predstavniki strokovnih medijev. Med predstavniki žirije oglaševalcev sta bila tudi dva Slovenca, in sicer Petra Čadež (Atlantic Group) in Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union), prav tako tudi v agencijski žiriji (Luka Bajs (SHIFT, Slovenija) in Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), medtem ko je slovenske barve v medijski žiriji zastopala mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.
Intervju s človekom, ki mu delo odnaša virutalni dvojček
Tik pred dogodkom smo poklepetali s predavateljem Ianom Beacraftom, Američanom, ki je v svetu poznan kot futurist in eden od vodilnih svetovnih glasnikov spleta 3.0 in metavesolja. Za bralce MM-a je razkril, kako je potekal projekt, v katerem je bil prva (in za zdaj še edina) oseba, ki je vodila novice kot »sintetični« človek. Ta nadvse zanimiva izkušnja mu je spremenila življenje, a vseeno trdi, da bomo kmalu prav vsi imeli lastnega asistenta z umetno inteligenco, nekateri od nas pa bodo imeli to srečo, da jih bo v določenih življenjskih (predvsem poslovnih) okoliščinah kdaj pa kdaj nadomeščal tudi vizualni predstavnik z umetno inteligenco. »Za projekt sem se odločil, ker že leta preučujem globoke ponaredke (deep fake) in tako sem želel narediti s to tehnologijo nekaj produktivnega. Po drugi strani pa sem želel tudi razumeti, kakšne so posledice, če imam virtualnega dvojčka sebe, ki me lahko predstavlja na različnih digitalnih kanalih, ko nisem dosegljiv,« je dejal.
»Še vedno vsak teden gostim, pravzaprav moj virtualni dvojnik (smeh), novičarsko oddajo na Defiance Media, omrežju, namenjenem decentralizirani kulturi (blockchain, kriptovalute, umetna inteligenca in podobno), in sicer preko platforme Hour One. Vsak teden raziščem dogajanje, sestavim posnetke in podobe, vendar oddajo vodi moj virtualni dvojček v profesionalnem studiu, meni pa ni treba stopiti pred kamero! Virtualni voditelj je precej prepričljiv,« doda v smehu.
Več o neverjetnih izkušnjah futurista si boste lahko prebrali v eni od prihodnjih številk tiskane izdaje Marketing magazina.