Dnevi komunikacije: Na polnjenje kreativnih baterij v Rovinj
Devete različice hrvaškega oglaševalskega festivala Dnevi komunikacije naj bi se udeležilo več tisoč obiskovalcev, k čemur naj bi po mnenju organizatorjev prispeval predvsem pester program.
»Polne festivalske dvorane, kakovostne in aktualne teme, globalni in domači voditelji na področju komuniciranja in polnjenje kreativnih baterij v pomladnem vzdušju rovinjskega hotela Lone,« festival Dnevi komunikacije opišejo njegovi organizatorji.
Ti so pretekli teden objavili razpored predavanj, ki segajo vse od kriptovalut, digitalnega oglaševalskega prostora, umetne inteligence in interneta stvari (IoT) do ekologije in trajnostnega razvoja ter bolj splošnih oglaševalskih in kreativnih tematik, ki jih bodo predstavila zveneča oglaševalska imena.
10. obletnica afere Snowdnovo poročilo
Na daljavo se bo udeležencem oglasil tudi Edward Snowden, ki bo z njimi delil svoje poglede, opažanja in pomisleke ob aferi »Snowdnovo poročilo«, ko je natanko pred desetimi leti razkril sisteme množičnega nadzora, ki so pretresli svet. Zasebnost, varstvo podatkov ter svobodo govora in komuniciranja bodo pozneje analizirali tudi drugi govorci.
Izstopajoč tudi na svetovni ravni
Dneve komunikacije je britanska organizcija Association Excellence Awards prepoznala za enega od najboljših dogodkov na svetu, in sicer zaradi nenavadnega pristopa, edinstvene festivalske ponudbe, kakovostne organizacije in same izvedbe. Festival, ki združuje ključne predstavnike oglaševalcev in agencij, strokovnjake za odnose z javnostmi, predstavnike medijev in druge strokovnjake iz komunikacijske industrije, bo med 20. in 23. aprilom v Rovinju v hotelu Lone.
Celoten program si lahko ogledate TU.