Do leta 2028 se bodo naložbe v oglaševanje povečale za 30 odstotkov
Kar 40 odstotkov globalnega oglaševalskega kolača prispevajo blagovne znamke iz ZDA. Te so v letu 2023 za oglaševanje namenile rekordnih 360 milijard evrov.
ZDA ohranjajo svoj položaj največjega oglaševalca na svetu. Z zgoraj omenjeno vrednostjo so ameriška podjetja presegla skupne oglaševalske naložbe kitajskih, britanskih, japonskih in nemških podjetij.
Glavni viri prihodkov za oglaševalsko industrijo ZDA so bili oglasi za spletno iskanje (search tools), televizijski in video oglasi (skupaj 228 milijard evrov), sledita jima digitalno oglaševanje s spletnimi pasicami (55 milijard evrov) in neposredno sporočanje (27 milijard evrov) ter vplivnostni marketing (4,56 milijarde evrov).
Rast (kitajskih) naložb v oglaševalskem kolaču
Kljub temu, da so ZDA največji vlagatelj, pa najhitreje raste oglaševalska inudustrija na Kitajskem. Spletni analitični portal Statista napoveduje, da bodo ZDA do leta 2028 za oglaševanje namenile 468 milijard dolarjev (30 odstotkov več kot leta 2023), a se bo kitajski oglaševalski trg povečal še bolj, saj mu napovedujejo 36-odstotno rast na 265 milijard dolarjev. Analitiki napovedujejo približno 25-odstotno rast oglaševalskega trga Velike Britanije in Nemčije, ki bosta dosegla vrednost 63 oziroma 34 milijard evrov . Oglaševalski trg Japonske bo po napovedih Statiste doživel najmanjšo rast v tem obdobju, saj se bo »le« za 14 odstotkov na 57 milijard dolarjev.