Dan_d24
Aktualno

Dober, boljši, najboljši ... Dan_d24

Dan visenja na telefonu! Dan maratonskega skrolanja! Dan kroničnega lajkanja! Dan buljenja v reelse! Dan … družbenih omrežij!

21. MARCA 2024 SE V CINEPLEXX RUDNIK VRAČA DAN DRUŽBENIH OMREŽIJ!

Ljubezensko-sovražni odnos, ki ga imamo do družbenih omrežij, je poslovno gledano nepomemben. Uspešno upravljanje družbenih omrežij pa je za poslovanje podjetij še kako pomembno.

Na Dnevu družbenih omrežij se bo na govorniškem odru zvrstilo več kot 20 tujih in domačih govorcev iz različnih industrij, a z najmanj eno skupno točko – učinkovito rabo in zbujanjem pozornosti na družbenih omrežjih za podjetja. Med njimi bodo izkušena, večja podjetja (beri: stari mački) in mlajša, a nadobudna in inovativna podjetja in posamezniki (beri: mladi frisi), ki bodo delili smernice za leto 2024.

ŽE TRETJI, TRADICIONALNI PREGLED TRENDOV, NOVOSTI IN DOBRIH (TOKRAT TUDI SLABIH) PRAKS V MARKETINŠKO NAJBOLJ ZANIMIVIH DRUŽBENIH OMREŽJIH.

Letos smo združili dva sodobna marketinška dogodka: Dan družbenih omrežij in Dan vplivnostnega marketinga. Predstavljamo vam prenovljeni in obogateni Dan_d, kjer boste izvedeli vse, kar morate v letu 2024 vedeti o družbenih omrežjih in vplivnežih.

Med drugim se nam bodo letos pridružili predstavniki Dallas Mavericksov, LinkedIna, Hootsuita ter direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi.

KAKO LUKA DONČIĆ Z DALLAS MAVERICKSI ZABIJA KOŠE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH?

Becca Genecov, direktorica družbenih omrežij pri Dallas Mavericks, bo predstavila, kako v klubu skrbijo, da so navijači Luke Dončića in ekipe ves čas v stiku z njihovimi priljubljenimi košarkarji. Pa tudi, kako poteka priprava strategije in upravljanje kanalov našega najljubšega kluba.

OSVAJANJE HITRO SPREMINJAJOČEGA SE SVETA DRUŽBENIH OMREŽIJ

Z nami bo tudi Grace Andrews, direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of a CEO, ki ima skupaj 10 milijonov sledilcev po različnih kanalih. Grace, na družbenih omrežjih znana tudi pod imenom »The Social Climber«, ima družbena omrežja v malem prstu. Na Dnevu_d bo postregla s 5 najpomembnejšimi trendi za leto 2024.

KAKO GRADITI OSEBNO IN POSLOVNO DIGITALNO ZNAMKO?

Strokovnjakinja iz LinkedIna Amrita Lal nam bo zaupala, kako izkoristiti digitalne platforme, izboljšati svojo digitalno prisotnost in krepiti svojo osebno ali poslovno znamko.

S PODATKI DO ZMAGE

Podjetje Hootsuite velja za sinonim za statistiko o digitalnih trendih in družbenih omrežjih. Francesco Colicci, vodja pri Hootsuite, bo predstavil zadnje trende, ki jih mora poznati vsak marketingar v letu 2024, in nove načine analiziranja podatkov.

Ne bomo pozabili niti na primere dobrih praks na »socialu«, ki jih bodo razkrili predstavniki slovenskih agencij (DROM agency, SHIFT, Agencija 101 in Webfluential) in podjetij (Slovenske železnice, Slovenska vojska, Lidl, Mlekarna Celeia, Chippolo in druge). Zadnji sklop bomo namenili vplivnostnemu marketingu, kjer bomo prisluhnili podjetnici in vplivnici Petri Parovel, ki bo iz prve roke in na primeru znamke SWY predstavila, zakaj so vplivneži ključni za razvoj znamke, Žanu Žveplanu, kreativnemu direktorju pri Outfit7, ki bo predstavil uspešno kampanjo z MrBeastom, in Noemi Žonta, eni od najbolj priljubljenih potovalnih vplivnic.

Pridružite se Dnevu_d in prisluhnite trenutno najbolj vročim trendom na tem področju. Mesta se že hitro polnijo, tako da ne odlašajte predolgo. Preverite celoten program in se prijavite na dan-d.si

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji