Dobitnik kanskega leva predstavi poetično plat konjskih stav
S kanskim levom nagrajeni režiser Martin de Thurah v novi oglaševalski akciji za švedsko blagovno znamko ATG ustvari poglobljeno zgodbo o hrepenenju in povezavi ženske s konjskimi dirkami.
Kaja Kovič
Spletni portal Little Black Book novi oglas za znamko ATG, ki organizira stavne igre na konjske dirke, opiše kot zmes magičnega realizma, subtilno oblikovanega zvoka in poetičnih podob, s katerimi je režiser filma resnično ujel vznemirjenje ljudi ob stavah na konje. V filmu spoznamo žensko, ki se preko srečanja s konjem poveže s svojimi najglobljimi hrepenenji. Režiser Martin de Thurah, ki je prejel kanskega leva za oglas podjetja Under Armour »Rule yourself«, je prvič v zgodovini oglaševanja stavnic ustvaril film, ki poudarja čustveno noto in poetičnost tovrstnih aktivnosti.
Švedska blagovna znamka ATG se na lokalnem trgu športnih stav bori za pozornost ljubiteljev stav s približno 90 podjetji, ki ji predstavljajo hudo konkurenco. Od tu tudi ideja za zasnovo popolnoma drugačne tržnokomunikacijske akcije. Konkurenčne znamke se namreč kot običajno osredotočajo na sporočila, povezana z denarjem in zmago, znamka ATG pa je v ospredje postavila čustva, hrepenenje in kakovost.
Spot si lahko ogledate TU.