Dobrodošli v čarobni svet velikih in majhnih bitij
Trgovec z luksuznim pohištom DFS je v novi tržnokomunikacijski akciji izpostavil čudovita živalska bitja, ki so prevzela vsakdanje življenje ljudi, ter jih v barvitem oglasu prikazal v simbiozi s prestižnimi izdelki trgovca kitajskih korenin.
Kaja Kovič
Pri snemanju oglasa je DSF (v lasti LVMH) sodeloval z režiserjem Freddiejem Powellom ter agencijama Pablo in Untold Studios, ki so jim pomagali ustvariti čarobni svet, poln velikih in majhnih bitij, od katerih ima vsako svojo edinstveno lastnost. Film je prava vizualna paša za oči, saj na zelo eleganten način združuje brezhibno pohištvo podjetja DFS in žive živali, ki jih v enovito delo povezuje kakovostna animacija.
Nova akcija DFS z imenom »The Animal Thingdom« poteka pod sloganom »Kaj je tvoja stvar?« in slavi idejo, da naši slogi in okusi za estetiko niso pravilni ali napačni. Ljudi z oglasom navdihuje in jim pomaga, da samozavestno poiščejo »pravo stvar« zanje. Oglas je nastal kot nadaljevanje lanske oglaševalske strategije, v kateri je zapisano, da DFS spodbuja individualnost kupcev. To so že pred letom dni prikazali v filmu, v katerem so primerjali ljudi z živalskimi bitji in jih bodrili, da so tudi živalce več različnih vrst. Cilj tokratne akcije je še bolj konkretno preusmeriti dojemanje blagovne stranke od zgolj prodajalcev pohištva k svetovalcem kupcem.
Glavni kreativni vodja studia Untold Studios Neil Davies komentira: »Bilo nam je v resnično veselje sodelovati pri tej zabavni in brezhibno zadani akciji. Všeč mi je, da smo uspeli v en oglas natančno umestiti tako več vrst živali kot tudi lutk, animacij, popolnih kavčev in drugih del pohištva DFS in zvočno podlago. Vsak prizor v kratkem filmu je poln skritih in manj skritih podrobnosti, ki so natančno premišljene in ob vsakem ogledu potrošniku razkrijejo še več. Ko vsemu temu dodate še ubijalsko dober zvočni posnetek, me lahko razumete, zakaj je 'The Animal Thingdom' eden od mojih najljubših oglasov v tem letu.«