effie nagrajenci
Aktualno

Donat prejel prvo platinasto nagrado Effie

Na tekmovanju Effie Slovenija 2020 so slavili Atlantic Grupa, ki so jo imenovali za najbolj učinkovitega oglaševalca, Donat, ki je postal najbolj učinkovita znamka, in Luna \TBWA, ki je najbolj učinkovita agencija.

Na današnji slavnostni prireditvi so prvič v slovenski izvedbi nagrad Effie podelili platinasto nagrado, ki jo je prejela tržnokomunikacijska akcija za znamko Donat. Akcijo »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase« so v agenciji Luna \TBWA zasnovali za Atlantic Grupo. Podeljene so bile tudi dve zlati, dve srebrni in tri bronaste nagrade Effie za tržnokomunikacijsko učinkovitost, 10 oglaševalskih akcij pa je prejelo priznanje za finalista. V sklopu Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad že petič podelili priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki. Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2020 je prejela družba Atlantic Grupa, najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2020 je Luna \TBWA, najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2020 pa Donat. Posebno omembo za zasluge pri učinkovitosti in uspešnosti kampanj Effie Slovenija 2020 je prejela produkcijska hiša Pro Plus.

effie nagrajenci

Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, je slavnostno razglasitev jubilejnih Effie nagrad pospremila z zadovoljstvom in poudarila, da rekordno število prijav in največje število podeljenih nagrad, vključno s prvič podeljeno platinasto nagrado, dokazuje, da so težki časi le še dodatna motivacija za uspešnejše in učinkovitejše delo slovenskih oglaševalcev, medijev in agencij. »Hkrati pa kontinuirana podpora partnerjev te najbolj prestižne tržnokomunikacijske nagrade dokazuje tudi, da gospodarstvo razume, ceni in podpira razvoj marketinške stroke. Hvala vsem prijaviteljem, sponzorjem in organizacijskemu odboru za izjemno delo v the dveh letih,« pravi. Zadovoljen je tudi Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, ki je po razglasitvi povedal, da je prepričan, da je bila jubilejna izvedba Effie Slovenija odlična: »Žiriji sta res vrhunsko opravili svoje delo. In čudovito se mi zdi, da smo v deseti izvedbi Effie Slovenija prvič podelili tudi platinasti Effie, kar po mojem mnenju še dodatno potrjuje, da sta naši strokovnost in odličnost resnično visoki.«

Podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav

Na prireditvi so v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podelili tudi posebno nagrado za uporabo raziskav. Nagrado je v imenu Inštituta Mediana podelil direktor projektov Janez Jereb, prejel pa jo je Spar Slovenija v sodelovanju s Formitas skupino in Pro Plusom za delo »Štartaj, Slovenija: prva petletka«, ki je tekmovalo v kategoriji Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

Kot pravi Jereb, je »Štartaj Slovenija next level projekt, ki ima uporabo raziskav v svojem genskem zapisu skozi vsa leta. Izjemno premišljena in kontinuirana uporaba podatkov iz najširšega spektra raziskav v vseh fazah je omogočila, da projekt raste vsa leta in se uspešno prilagaja hitro spreminjajočim se razmeram na trgu. Analize podatkov so bile od začetka postavljene v osrčje projekta in ključne za sprejemanje vseh strateških odločitev, Štartaj Slovenija pa je izjemen primer uporabe raziskav za na knjižne police, premikanje meja in doseganje poslovnih uspehov!«

Vsi nagrajenci:

Platinasto nagrado Effie Slovenija 2020 so prejeli:

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA za »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase« v kategoriji R) Odziv za obstanek

Zlati nagradi Effie Slovenija 2020 so prejeli:

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA za »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase« v kategoriji B) Izdelki – pijača;

•           Spar Slovenija in agencija Formitas skupina v sodelovanju s partnerjem Pro Plus za »Štartaj, Slovenija: prva petletka« v kategoriji S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

Srebrni nagradi Effie Slovenija 2020 so prejeli:

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Pro Media group za »Življenje je, kar sami ustvarimo« iz njega v kategoriji A) Izdelki – hrana;

•           Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za »Mali šef Slovenije« v kategoriji F) Storitve – trgovine.

Bronaste nagrade Effie Slovenija 2020 so prejeli:

•           Pivovarna Laško Union in agencija Luna \TBWA za »Laško zasluženo« v kategoriji B) Izdelki – pijača;

•           Petrol in Agencija 101 v sodelovanju s partnerji Media Publikum, BidBid,  Aragon in Tovarna idej za »Zmagovalni servis« v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator, Pro Media group in Kinomotel za #PodpiramoLokalno v kategoriji R) Odziv za obstanek.

Posebna priznanja so bila podeljena tudi finalistom Effie Slovenija 2020:

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator,  Kinomotel, Pro Media group za #PodpiramoLokalno v kategoriji A) Izdelki - hrana;

•           Lidl Slovenija in agencija Pristop v sodelovanju s partnerjema Aragon in Felina za »Žar legende« v kategoriji F) Storitve – trgovine;

•           Zavarovalnica Triglav in agencija PM, poslovni mediji v sodelovanju s partnerji SHIFT, Media Publikum in Pristop media za »Kampanjo za promocijo življenjskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav« v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;

•           NLB in agencija Internavti v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Europlakat, Pro Plus in Mastercard Branch Office Slovenia za #Okvirpomoči v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;

•           Zavarovalnica Generali in agencija Pristop v sodelovanju s partnerji Media Publikum in Marketinško svetovanje Ana Putrih za »Združitev zavarovalnic Generali in Adriatic Slovenice« v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo;

•           A1 in agencija SHIFT v sodelovanju s partnerji Zavod Multipraktik, Taktik, CNJ in Drom Agency za »Lahkonočnice – logopedske pravljice« v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;

•           Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za »Mali šef Slovenije« v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;

•           Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator,  Kinomotel in Pro Media group za #PodpiramoLokalno v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;

•           Zavod VOZIM in agencija Luna \TBWA za »Ženske so boljše voznice kot moški« v kategoriji J) Družbeno dobro;

•           Zavod VOZIM in agencija Luna \TBWA za »Heroji furajo v pižamah« v S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji