m
Aktualno

Doseg družbenih medijev v regiji vse večji, predvsem zaradi TikToka

Raziskava Mediana TGI Adria razkriva, da se čas uporabe družbenih medijev med prebivalci Slovenije, Hrvaške, BiH in Srbije še vedno zelo povečuje.

V omenjenih državah imajo največji doseg Facebook, Instagram in TikTok. Raziskovalci so ugotovili, da je začela moč Facebooka prvič v zgodovini v naši regiji upadati, medtem ko se sta se moč in doseg TikToka zelo okrepila, in sicer za kar 25 odstotkov v preteklem letu.

V raziskavi, v kateri je sodelovalo 14.600 ljudi, so ugotovili, da se je čas izpostavljenosti družbenim medijem pri generaciji Z v preteklem letu zmanjšal (v vseh državah regije), predvsem zaradi samoiniciativnega omejevanja časa, preživetega na teh aplikacijah, kar je tudi v skladu s svetovnimi trendi.

m

m

m

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji