Dove se po 18 letih vrača na Super Bowl
Blagovna znamka lepotnih izdelkov Dove bo v 30-sekundnem televizijskem oglasu med Super Bowlom prihodnje leto spodbujala dekleta h krepitvi samozavesti.
Sporočilo oglasa za Super Bowl bo vključevalo oznako #KeepHerConfident, ki je nastala kot rezultat sodelovanja z Nikejem. Znamki sta vzpostavili partnersko komunikacijsko akcijo za skupna orodja za treniranje, imenovana Body Confident Sport, ki bodo namenjena ne le telesnemu, temveč tudi duševnemu zdravju deklet med 11. in 17. letom.
»Znamka Dove si prizadeva, da bi se čim več deklet med športom razcvetelo in se počutilo kot del skupnosti. Na žalost smo priča premnogim negativno obarvanim pogovorom o telesu v športu. Kar 45 odstotkov najstniških deklet po vsem svetu opušča šport zaradi slabe samopodobe. Poudarek na videzu pred sposobnostjo zelo škoduje samozavesti deklet,« je v sporočilu za javnost izjavil Leandro Barreto, višji podpredsednik globalne znamke Dove.
Koncept predstavlja nadgradnjo dolgoletnega projekta Dove za samozavest, ki naj bi po besedah predstavnikov znamke že od svojega začetka leta 2004 dosegel več kot 100 milijonov mladih in naj bi do leta 2030 dosegel 250 milijonov mladih ljudi.
Po 18 letih premora zopet na »najdražji zaslon«
Oglas, dolg 30 sekund, bo predvajan med prvo četrtino igre in pomeni prvo večjo pojavnost blagovne znamke na enem od največjih športnih dogodkov na svetu od leta 2006, kjer oglasni prostor stane okoli 7 milijonov dolarjev.
Moška kolekcija izdelkov Dove Men + Care je bila, denimo, v oglasu za Super Bowl predstavljena že davnega leta 2013, torej pred desetimi leti.