Duhovit opomnik, da so zavarovanja za dom pomembna
Eden od oglasov, ki je v zadnjem času pritegnil našo pozornost, je »Zavarovanja za dom Zavarovalnice Triglav«, saj nas povrne v zlate čase slovenskega oglaševanja, ko smo se lahko ponašali z nekaterimi vrhunskimi oglasi.
V Zavarovalnici Triglav pravijo, da so v oglaševalski akciji želeli s humorno zgodbo prikazati nepredvidljivost situacij. V zgodbi spremljamo mlado dekle na kotalkah, za kar so se odločili, ker menijo, da se kotalkanje zaradi morebitnega »retro« momenta vrača in je pri mladih danes priljubljeno, pa čeprav morebiti še ne tako kot pred desetletji. »Predvsem pa smo sledili ideji, da na zabaven način opozorimo na obstoj in pomen zavarovanj,« pravijo.
Oglas je marsikoga spomnil na njihovo kultno »Čistilko«, ki je osvajala nagrade pred desetletji, a v Zavarovalnici Triglav pravijo, da gre za drug kontekst, čas in prostor nastanka celotne akcije v primerjavi s preteklimi. »Toda pomembno se nam zdi, da je mogoče skozi daljše časovne obdobje graditi pozicijo na čim bolj konsistenten način. Humoren in karikiran pristop k ozaveščanju o zavarovanjih in storitvah je namreč eden od elementov našega snovanja tovrstnih komunikacij. Tako oba oglasa prikazujeta nerealno, celo bizarno situacijo, in s pomočjo izmišljenega dogodka krepita zavedanje o obstoju in pomenu zavarovanj,« je za MM povedala Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za trženjsko komuniciranje.
V snovanje oglasa tokrat niso vključili nobene agencije, saj pravijo, da se je ideja spontano razvila v sodelovanju med ekipo na strani naročnika in finskim režiserjem Mikkom Lahtinenom (ki je pred časom režiral tudi slovenski oglas »Ljubezenska zgodba« za Rutar). »Proces razvoja je bil torej nekoliko drugačen, kot je običajno, zato smo se v tem primeru izjemoma odločili za neposredno sodelovanje. To je prineslo tudi drugačno dinamiko in izkušnjo celotni ekipi z vidika produkcije. Mednarodna pestrost – psička Frieda prihaja iz Nemčije, oglas pa smo snemali na Hrvaškem – je zagotovo dala projektu in procesu nastajanja te kampanje posebno izkustveno in dinamično noto. Na koncu je nastal oglas, za katerega verjamemo, da bo gledalce nasmejal in jih spodbudil k razmisleku o sklenitvi zanje prilagojenih in ustreznih zavarovanj,« je še povedala Tjaša Kolenc Filipčič.