Dve nemški nagradi za Business Genome
Sistemska identiteta tržne znamke Wüsthof je s slovenskim oblikovalskim studiem Business Genome (prej Gigodesign) osvojila dve odličji na letošnjih German Brand Awards.
Identiteta tržne znamke Wüsthof je pred kratkim doživela popolno osvežitev, za katero so poskrbeli v Business Genomu. Njihove vrednote so pretopili v novo pozicioniranje tržne znamke na vseh stičnih točkah, rezultat pa je modularen, prožen in odporen sistem korporativne identitete. Znamka je zdaj osvojila naziv zmagovalca za prenovo tržne znamke v kategoriji kuhinja & gospodinjski aparati ter prejela posebno omembo v tekmovanju za produktno znamko leta. Matevž Medja, ustanovitelj in direktor podjetja Business Genome ter utemeljitelj metode Business Genome, je ob tem poudaril pomen globinskega razumevanja identitete znamke in njenega korporativnega genskega zapisa, ki mora biti trdno zasidrana v vrednotah podjetja: »Bistvo Wüsthofa leži v pojmih družine, kakovosti, dediščine in transformacije; te vrednote smo tudi prenesli v kontekst različnih domen podjetja.«
V središče pozornosti so postavili dejanje rezanja oz. trenutek rokovanja z noži vrhunske izdelave, pri tem pa so želeli poudariti, da Wüsthof ne proizvaja le nožev, ampak izjemna orodja, ki v kuhinji razveseljujejo, opolnomočijo in očarajo tako amaterje kot profesionalce.
Nagrade organizira German Brand Institute (Nemški inštitut za znamke), ki sta ga ustanovila German Design Council (Nemški svet za oblikovanje) ter podjetje GMK Markenberatung, nagrade pa spodbujajo krepitev vodenja znamk, ki je ključnega pomena za uspeh podjetij na domačem in mednarodnih trgih. Projekt je lani že osvojil prestižno oblikovalsko nagrado Red Dot: Brand & Communication Design 2021.