wusthof
Aktualno

Dve nemški nagradi za Business Genome

Sistemska identiteta tržne znamke Wüsthof je s slovenskim oblikovalskim studiem Business Genome (prej Gigodesign) osvojila dve odličji na letošnjih German Brand Awards.

Identiteta tržne znamke Wüsthof je pred kratkim doživela popolno osvežitev, za katero so poskrbeli v Business Genomu. Njihove vrednote so pretopili v novo pozicioniranje tržne znamke na vseh stičnih točkah, rezultat pa je modularen, prožen in odporen sistem korporativne identitete. Znamka je zdaj osvojila naziv zmagovalca za prenovo tržne znamke v kategoriji kuhinja & gospodinjski aparati ter prejela posebno omembo v tekmovanju za produktno znamko leta. Matevž Medja, ustanovitelj in direktor podjetja Business Genome ter utemeljitelj metode Business Genome, je ob tem poudaril pomen globinskega razumevanja identitete znamke in njenega korporativnega genskega zapisa, ki mora biti trdno zasidrana v vrednotah podjetja: »Bistvo Wüsthofa leži v pojmih družine, kakovosti, dediščine in transformacije; te vrednote smo tudi prenesli v kontekst različnih domen podjetja.«

V središče pozornosti so postavili dejanje rezanja oz. trenutek rokovanja z noži vrhunske izdelave, pri tem pa so želeli poudariti, da Wüsthof ne proizvaja le nožev, ampak izjemna orodja, ki v kuhinji razveseljujejo, opolnomočijo in očarajo tako amaterje kot profesionalce.

wusthof1

wusthof2

Nagrade organizira German Brand Institute (Nemški inštitut za znamke), ki sta ga ustanovila German Design Council (Nemški svet za oblikovanje) ter podjetje GMK Markenberatung, nagrade pa spodbujajo krepitev vodenja znamk, ki je ključnega pomena za uspeh podjetij na domačem in mednarodnih trgih. Projekt je lani že osvojil prestižno oblikovalsko nagrado Red Dot: Brand & Communication Design 2021.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji