marodi
Aktualno

Edinstvena zbirka pesmi kot simbol promocije medžimurske tradicije

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so zasnovali oglaševalsko akcijo za medžimursko blagovno znamko testenin Marodi. Z njo se med drugim zavzemajo za ohranjanje tradicije te hrvaške pokrajine.

Marodi je medžimurski proizvajalec testenin, ki že od vsega začetka kot najpomembnejšo vrednoto svoje poslovne zgodbe poudarja kakovost. S proizvodnjo so začeli leta 1992 v kraju Domašinec v Medžimurju in se od takrat uspešno pozicionirali kot blagovna znamka, ki stremi k ohranjanju tradicije svojega kraja.

V agenciji Bruketa&Žinić&Grey so lani prenovili njihovo blagovno znamko in preoblikovali embalažo celotne linije izdelkov, letos pa so zasnovali kampanjo, katere namen je promocija medžimurske kulture in jezika, prenos znanja iz generacije v generacijo ter blagovne znamke Marodi.

marodi1

Medžimurska popevka je bila leta 2018 uvrščena na Unescov seznam nesnovne kulturne dediščine. Da bi prispevali k ohranjanju pesmi, je nastala tudi zbirka petih knjig međimurskih pesmi, v kateri je vsaki knjigi priložen poseben paket Marodi »abecednih testenin« za juho z natančnim številom črk, ki sestavljajo pesem.

marodi2

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji