edita krajnovic
Aktualno

Edita Krajnović je evropska osebnost leta za razvoj stroke internega komuniciranja

Mag. Edita Krajnović, direktorica podjetja Mediade, je evropska osebnost leta za razvoj stroke internega komuniciranja. Imenovali so jo na slavnostni podelitvi strokovnih nagrad evropskega združenja internih komunikatorjev FEIEA.

Velika nagrada FEIEA za osebnost leta je strokovni poklon vrednosti internega komuniciranja. Z njo v evropskem združenju nagrajujejo strokovnjake za interno komuniciranje, izjemne vodje in vplivneže, ki s svojim delom izkazujejo odličnost, vplivajo in delajo razliko, so zapisali v komisiji izbora. Po 25 letih nagrajevanja nacionalnih prejemnikov z veliko nagrado FEIEA za odmevne projekte in akcije na področju internega komuniciranja so letos z veliko nagrado prvič nagradili tudi evropsko osebnost leta. Komisijo je Edita Krajnović prepričala s svojo zavzetostjo, posluhom in etičnim delom, s katerimi skozi različne projekte deli svoje znanje in prispeva k boljšemu razumevanju in uveljavljanju stroke internega komuniciranja na nacionalni in evropski ravni.

»Priznanje sprejemam v skupnem imenu sodelavcev v podjetju Mediade, podjetij in organizacij, s katerimi sodelujemo, ter kolegic in kolegov internih komunikatorjev. Na mednarodnem parketu je to priznanje slovenski stroki internega komuniciranja in razlog za ponos stanovskega društva PRSS. Priznanje je hkrati zaveza za naprej: da še naprej utiramo trajnostne poti ustvarjanja vrednosti in dosegamo dobre rezultate na pravi način. In smo skupaj sila dobrega,« je ob razglasitvi izpostavila Edita Krajnović.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji