bla
Aktualno

Effie 2021: »Sanjaj noro« je najučinkovitejša akcija na svetu

Na globalnem tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie so poleg najučinkovitejše akcije razglasili še velike nagrade Effie v dvanajstih kategorijah.

Akcija »Sanjaj Noro«, ki jo je za Nike zasnovala agencija Wieden + Kennedy, je po obilici oglaševalskih nagrad za kreativnost prejela še nagrado za učinkovitost, kjer je po mnenju žirije globalnih effiejev tudi najboljša na svetu, in v kategoriji maloprodaje. Žirija je namreč v ožji izbor uvrstila 62 akcij in poleg velike (največje) nagrade Effie razglasila 12 zmagovalcev kategorij. Številni med njimi so stari znanci oglaševalskih tekmovanj zadnjih dveh let.

Zmagovalne akcije v posameznih kategorijah so naslednje:

Izkušnja blagovne znamke

akcija: Apartmanteka, oglaševalec: IKEA Russia, agencija: Instinct

Nakupni marketing

akcija: »The Whopper Detour«, oglaševalec: Burger King, agencija:  FCB New York

FMCG – hrana in pijača

akcija: »Nescafe Tributo«, oglaševalec:  Nescafé, agencija: Bombay »Nescafé Tributo«

FMCG – drugo

akcija: »It’s a Tide Ad«, oglaševalec: Procter & Gamble, agencija: Saatchi & Saatchi New York

Zabava in prosti čas

akcija: »Potovanje v mrk«, oglaševalec: The Walt Disney Company, agencija: Wolf BCPP

Sprememba na bolje (blagovne znamke)

akcija: »Pojdite nazaj v Afriko«, oglaševalec: Black & Abroad; agencija: FCB/SIX

Sprememba na bolje (neprofitne akcije)

akcija: »Gracie«, oglaševalec: Street Grace, agencija: BBDO Atlanta

Restavracije

Akcija: »Michelin nemogoče«, oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy Avstralija

Dogodki

akcija: »Spreminjati igro«, oglaševalec: Microsoft, agencija: McCann New York

Trajnostni uspeh

akcija: »Like Brands«, oglaševalec: Aldi, agencija: McCann Manchester

Prevozništvo, potovanja in turizem

akcija: »Dobro jutro svet«, oglaševalec: Tourism New Zealand, agencija: Special Group

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji