bla
Aktualno

Effie 2021: »Sanjaj noro« je najučinkovitejša akcija na svetu

Na globalnem tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie so poleg najučinkovitejše akcije razglasili še velike nagrade Effie v dvanajstih kategorijah.

Akcija »Sanjaj Noro«, ki jo je za Nike zasnovala agencija Wieden + Kennedy, je po obilici oglaševalskih nagrad za kreativnost prejela še nagrado za učinkovitost, kjer je po mnenju žirije globalnih effiejev tudi najboljša na svetu, in v kategoriji maloprodaje. Žirija je namreč v ožji izbor uvrstila 62 akcij in poleg velike (največje) nagrade Effie razglasila 12 zmagovalcev kategorij. Številni med njimi so stari znanci oglaševalskih tekmovanj zadnjih dveh let.

Zmagovalne akcije v posameznih kategorijah so naslednje:

Izkušnja blagovne znamke

akcija: Apartmanteka, oglaševalec: IKEA Russia, agencija: Instinct

Nakupni marketing

akcija: »The Whopper Detour«, oglaševalec: Burger King, agencija:  FCB New York

FMCG – hrana in pijača

akcija: »Nescafe Tributo«, oglaševalec:  Nescafé, agencija: Bombay »Nescafé Tributo«

FMCG – drugo

akcija: »It’s a Tide Ad«, oglaševalec: Procter & Gamble, agencija: Saatchi & Saatchi New York

Zabava in prosti čas

akcija: »Potovanje v mrk«, oglaševalec: The Walt Disney Company, agencija: Wolf BCPP

Sprememba na bolje (blagovne znamke)

akcija: »Pojdite nazaj v Afriko«, oglaševalec: Black & Abroad; agencija: FCB/SIX

Sprememba na bolje (neprofitne akcije)

akcija: »Gracie«, oglaševalec: Street Grace, agencija: BBDO Atlanta

Restavracije

Akcija: »Michelin nemogoče«, oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy Avstralija

Dogodki

akcija: »Spreminjati igro«, oglaševalec: Microsoft, agencija: McCann New York

Trajnostni uspeh

akcija: »Like Brands«, oglaševalec: Aldi, agencija: McCann Manchester

Prevozništvo, potovanja in turizem

akcija: »Dobro jutro svet«, oglaševalec: Tourism New Zealand, agencija: Special Group

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji