Effie 2021: »Sanjaj noro« je najučinkovitejša akcija na svetu
Na globalnem tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie so poleg najučinkovitejše akcije razglasili še velike nagrade Effie v dvanajstih kategorijah.
Akcija »Sanjaj Noro«, ki jo je za Nike zasnovala agencija Wieden + Kennedy, je po obilici oglaševalskih nagrad za kreativnost prejela še nagrado za učinkovitost, kjer je po mnenju žirije globalnih effiejev tudi najboljša na svetu, in v kategoriji maloprodaje. Žirija je namreč v ožji izbor uvrstila 62 akcij in poleg velike (največje) nagrade Effie razglasila 12 zmagovalcev kategorij. Številni med njimi so stari znanci oglaševalskih tekmovanj zadnjih dveh let.
Zmagovalne akcije v posameznih kategorijah so naslednje:
Izkušnja blagovne znamke
akcija: Apartmanteka, oglaševalec: IKEA Russia, agencija: Instinct
Nakupni marketing
akcija: »The Whopper Detour«, oglaševalec: Burger King, agencija: FCB New York
FMCG – hrana in pijača
akcija: »Nescafe Tributo«, oglaševalec: Nescafé, agencija: Bombay »Nescafé Tributo«
FMCG – drugo
akcija: »It’s a Tide Ad«, oglaševalec: Procter & Gamble, agencija: Saatchi & Saatchi New York
Zabava in prosti čas
akcija: »Potovanje v mrk«, oglaševalec: The Walt Disney Company, agencija: Wolf BCPP
Sprememba na bolje (blagovne znamke)
akcija: »Pojdite nazaj v Afriko«, oglaševalec: Black & Abroad; agencija: FCB/SIX
Sprememba na bolje (neprofitne akcije)
akcija: »Gracie«, oglaševalec: Street Grace, agencija: BBDO Atlanta
Restavracije
Akcija: »Michelin nemogoče«, oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy Avstralija
Dogodki
akcija: »Spreminjati igro«, oglaševalec: Microsoft, agencija: McCann New York
Trajnostni uspeh
akcija: »Like Brands«, oglaševalec: Aldi, agencija: McCann Manchester
Prevozništvo, potovanja in turizem
akcija: »Dobro jutro svet«, oglaševalec: Tourism New Zealand, agencija: Special Group