Elitni Proglasi
Oktobrski Proglasi v tedniku Mladina so se osredotočili na temo elit. Za MM so v agencijah, kjer so jih zasnovali, pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.
»Ali je en odstotek resnično večji od 99 odstotkov? Če primerjamo akumulirano bogastvo elit z imetjem preostalih smrtnikov, to žal zagotovo drži,« pravijo v agenciji Vodik.
»Zgodba elit je tako dolga, kot je dolga zgodba delavstva. Zato smo ju v naši rešitvi povezali z minimalno, a pomenljivo intervencijo, ki skozi oči elit izpostavlja glavno gonilo za ohranjanje statusa quo – čedalje več dela, ki pa poraja še več razlik. Upamo pa, da spodbudi tudi več razmisleka,« so povedali v Pristopu.
»Razkorak med posamezniki, ki zasedajo ključne položaje v družbi in ostalimi ljudmi, je vse večji. Apetiti elit so iz dneva v dan močnejši, pri osvajanju svojih ciljev pa dostikrat pozabijo na tiste, ki živijo okoli njih. V krvavem kapitalističnem boju so vedno manj pripravljeni deliti,« opozarja Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji SHIFT.
»Proglas v resnici ne potrebuje dodatne razlage, ob ilustraciji ljubljanskih novogradenj namreč vse pojasni besedna igra v nosilnem stavku »Primerno za vselitev«. Beseda »elite« je poudarjena, kar oblikuje novo – pravo – sporočilo: »Primerno za elite«. Proglas je komentar na bedo slovenske stanovanjske situacije, v kateri so novogradnje v resnici dostopne samo privilegiranim elitam,« je za MM povedala Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Herman & partnerji.