twitter
Aktualno

Elon Musk zaposlenim na Twitterju: »Work hard or go home!«*

Zaposleni na Twitterju so ob polnoči prejeli Muskovo sporočilo, da jih čaka obdobje izjemno trdnega dela, zato naj se zavežejo k podaljšanim delovnikom visoke intenzivnosti ali pa odidejo (s trimesečno odpravnino).

Elon Musk napoveduje novo različico Twitterja, imenovanega Twitter 2.0, ki ga bodo vodili odlično podkovani inženirji, ti pa so že prevzeli pomembnejše vloge v podjetju. Oče blagovnih znamk SpaceX in Tesla pa ne želi stoodstotne pripadnosti le s strani inženirjev, temveč tudi drugih zaposlenih. In tako jim je po poročanju časopisa Washington Post ob polnoči poslal elektronsko sporočilo, v katerem jim je z ultimatom »zagrozil«, naj se zavežejo k trdemu delu ali pa jih bo odpustil in jim nakazal trimesečno odpravnino. Časa za odločitev so imeli do 17. ure.

E-pismo je prispelo komaj dva tedna zo tem, ko je Musk že odredil množična odpuščanja in v podjetju zmanjšal globalno delovno silo za skoraj polovico, in natanko teden dni po njegovem prvem srečanju s preostalimi zaposlenimi v podjetju. Že takrat jim je sporočil: »V SpaceX-u in Tesli žanjemo uspehe zato, ker so ljudje v pisarni, delajo in so zagrizeni.«

Nova modra kljukica od 29. novembra dalje

Musk bo na Twitterju uvedel novo različico Twitter Blue (modra kljukica, ki dokazuje pristnost računov javnih oseb in organizacij), ki bo po novem stala 8 evrov na mesec. Prejšnji sistem je namreč uporabnikom Twitterja povzročil nemalo preglavic, saj so kljukice verodostojnosti pridobivali tudi lažni profili, ki so na družbenem omrežju povzročali pravi kaos. Novi Twitter Blue bodo zaposleni zagnali 29. novembra, saj želijo funkcijo uvesti brez kakšnih koli težav.

-

*Trdo delajte ali pa odidite!

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji