»En pumpkin spice latte, prosim!«
Kavni velikani, kot sta Starbucks in Dunkin' pa tudi drugi manjši igralci, so na prodajne police že uvrstili jesenske različice hrane in pijač, med njimi tudi slavni bučni napitek.
Kaja Kovič
Avgust očitno po novem sodi v jesenski del leta. To ne dokazujejo le močni nalivi in nenadna ohladitev pri nas, temveč tudi svetovni ponudniki hrane in pijače. V Starbucksu in podobnih lokalih gostom že ponujejo jesenske specialitete, med njimi zelo znan bučni napitek z imenom pumpkin spice latte.
Ljubitelji buč in sladkih začimb lahko v Dunkin'u že od 16., v Starbucksu pa od 24. avgusta dalje pijejo značilni jesenski napitek. Ponudnika sta močno prehitela konkurenco in s tem v ZDA sprožila pravo tekmo med kavnimi ponudniki, ki so tudi sami v svojo ponudbo že začeli uvrščati jesenske izdelke.
V Sloveniji, kjer smo prav ta teden doživeli večjo ohladitev, ki naznanja konec poletja, se to morda ne zdi nenavadno, a prebivalci ZDA se še vedno potijo v vročih zubljih poletja.
Ameriški mediji so se po novici o jesenski ponudbi Starbucksa in Dunkin'a odločili raziskati, kdaj se je pri ponudnikih hrane in pijače začel »jesenski del leta«. Prišli so do zelo zanimivega zaključka – med 8. julijem in 7. avgustom je kar 602 restavracij na menije dodalo bučni napitek. V raziskavi so ugotovili, da blagovne znamke hrane in pijače vsako leto bolj zgodaj predstavljajo ponudbo, ki velja za naslednjo sezono, kar je zanimivo, saj so ti izdelki namenjeni takojšnjemu užitju, poleg tega pa naj ljudem ne bi prijalo piti in jesti jesenskih dobrot že sredi poletja, a očitno se motimo.