mame
Aktualno

Ena sama je mama

Danes praznujejo vse mame, mi pa smo se ozrli na nekaj odličnih primerov, kako so materinstvo počastile nekatere najbolj prepoznavne blagovne znamke na svetu.

Ena od najbolj čustvenih je zagotovo oglaševalska akcija podjetja Procter & Gamble, ki so jo predstavili leta 2012 ob olimpijskih igrah v Londonu. V oglasu prikažejo, da športna pot zahteva veliko odrekanja tako športnikov kot tudi njihovih mam, na koncu pa je mamin ponos včasih lepša nagrada kot medalja.

Da so za športne uspehe zaslužne mame, pravijo tudi pri Budweiserju, kjer so se poklonili mamam košarkarjev v ligi NBA. Glavna zvezda oglasa je Wanda Durant, mama Kevina Duranta, njen sin pa pravi, da je ona tista, ki si zasluži naziv najbolj zaslužne igralke.

On, švicarska blagovna znamka športne obutve in oblačil, je v oglaševalski akciji »Superfrau« (»Superženska«) izpostavila materinstvo kot eno od najpomembnejših vrednot. V triminutnem filmu so prikazali svojo ambasadorko, švicarsko triatlonko Nicolo Spirig. Dobitnica zlate in srebrne olimpijske medalje ter mama treh otrok pravi, da nobena športnica ne bi smela biti postavljena pred izbiro, kaj bo v njenem življenju na prvem mestu: šport ali materinstvo.

Če bi mame dobile evro vsakič, ko od svojega otroka slišijo »Hej, mami ....«, bi bile verjetno bogate. »Kljub temu, da je potrpežljivost ena od najlepših lastnosti vsake mame, pa ostaja dejstvo, da bi za svojega otroka naredile vse na svetu,« izpostavlja Google v svojem oglasu »Hey, mom!«. 

»Mama me je naučila marsičesa – na primer tega, da z vajo lahko postanemo popolni. A tudi tega, da je to, da smo popolni, pogosto precenjeno,« je sporočilo ganljivega Hallmarkovega oglasa, v katerem nastopa mlado dekle z Downovim sindromom.

Mame nas včasih zasipajo z SMS-sporočili in klici, vendar pa je prav, da smo tudi mi pobudniki tega, da ohranjamo stik z njimi. »Na materinski dan jo le pokličite,« poziva Samsung. 

Ne marate pocukranih in ganljivih oglasov, v katerih naštevajo lastnosti najboljših mam? Potem vam bo všeč KFC-jev pristop, kjer so se odločili mamam zahvaliti na drugačen način. S seksi plesom plesalcev skupine Chickendales, pardon Chippendales.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji