bla
Aktualno

Epica 2021: Slovenija brez finalistov

Na oglaševalskem tekmovanju Epica je bila edina slovenska predstavnica agencija Luna TBWA z dvema prijavama.

Med skupno 3184 prijavami (lani 1980 projektov, leta 2019 pa 3410) je Slovenija na tekmovanju Epica, edinem oglaševalskem tekmovanju, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, prispevala dve in ostala brez finalistov.

Pod obe prijavi je podpisana Luna TBWA, in sicer sta bili to »Klic osamljenosti« za Zavarovalnico Sava in »Zvočno okušanje« za Argeto oziroma Atlantic Grupo.

Edina predstavnica regije Adriatik na letošnji Epici je hrvaška agencija Studio Sonda z dvema finalistoma.

Zmagovalce bodo razglasili 9. decembra.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji