bla
Aktualno

Epica 2021: Slovenija brez finalistov

Na oglaševalskem tekmovanju Epica je bila edina slovenska predstavnica agencija Luna TBWA z dvema prijavama.

Med skupno 3184 prijavami (lani 1980 projektov, leta 2019 pa 3410) je Slovenija na tekmovanju Epica, edinem oglaševalskem tekmovanju, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, prispevala dve in ostala brez finalistov.

Pod obe prijavi je podpisana Luna TBWA, in sicer sta bili to »Klic osamljenosti« za Zavarovalnico Sava in »Zvočno okušanje« za Argeto oziroma Atlantic Grupo.

Edina predstavnica regije Adriatik na letošnji Epici je hrvaška agencija Studio Sonda z dvema finalistoma.

Zmagovalce bodo razglasili 9. decembra.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji