z
Aktualno

Epica Awards z drzno kampanjo potrjuje zavezanost nepristranskosti

Ostro ali hudomušno? Epica Awards v novi kampanji na šaljiv način zavrača ikonične kreativce.

Organizatorji mednarodnih kreativnih nagrad Epica vsako leto ustvarijo udarno kampanjo, s katero vabijo agencije in blagovne znamke k prijavi na tekmovanje. V letošnji kampanji so se odločili poudariti njihovo posebnost, in sicer, da so člani žirije lahko zgolj uredniki in novinarji oglaševalskih in marketinških publikacij (med njimi je tudi Marketing magazin). S pomočjo agencije BETC so ustvarili drzne, a hudomušne zapise, s katerimi sporočajo, da ikonični kreativci nimajo kaj iskati pri ocenjevanju del, saj je tam prostor le za (nepristranske) novinarje.

David Droga, Greg Hahn in Susan Credle so le trije od ikoničnih, po vsem svetu znanih kreativcev, ki nimajo možnosti, da bi bili v žiriji nagrad Epica, pojasnjujejo v zapisih.

Ekipa BETC je komentirala: »Epica ni le eno od najbolj uveljavljenih in spoštovanih tekmovanj v naši industriji; njena resnična razlikovalna točka je žirija, zato nam je bilo v veliko zadovoljstvo ustvariti kampanjo, ki slavi njihovo drugačnost.«

Uredniški direktor nagrad Epica Mark Tungate je dodal: »Ker imamo sedež v Franciji, je bila agencija BETC vedno pomembna pri našem delu. Z veseljem smo sodelovali z njimi, saj so nagajivega duha, njihova kampanja pa je elegantna, privlačna in duhovita.«

Pri tem je dodal, da pri Epici pogosto prejemajo klice kreativcev, ki bi želeli biti v njihovi žiriji, vendar pa vztrajajo pri tem, da so v njej le uredniki in izkušeni novinarji vodilnih oglaševalskih in marketinških publikacij. »To nam omogoča, da ostane objektivna in nepolitična,« zaključi Tungate.

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji