Epica Awards z drzno kampanjo potrjuje zavezanost nepristranskosti
Ostro ali hudomušno? Epica Awards v novi kampanji na šaljiv način zavrača ikonične kreativce.
Kaja Kovič
Organizatorji mednarodnih kreativnih nagrad Epica vsako leto ustvarijo udarno kampanjo, s katero vabijo agencije in blagovne znamke k prijavi na tekmovanje. V letošnji kampanji so se odločili poudariti njihovo posebnost, in sicer, da so člani žirije lahko zgolj uredniki in novinarji oglaševalskih in marketinških publikacij (med njimi je tudi Marketing magazin). S pomočjo agencije BETC so ustvarili drzne, a hudomušne zapise, s katerimi sporočajo, da ikonični kreativci nimajo kaj iskati pri ocenjevanju del, saj je tam prostor le za (nepristranske) novinarje.
David Droga, Greg Hahn in Susan Credle so le trije od ikoničnih, po vsem svetu znanih kreativcev, ki nimajo možnosti, da bi bili v žiriji nagrad Epica, pojasnjujejo v zapisih.
Ekipa BETC je komentirala: »Epica ni le eno od najbolj uveljavljenih in spoštovanih tekmovanj v naši industriji; njena resnična razlikovalna točka je žirija, zato nam je bilo v veliko zadovoljstvo ustvariti kampanjo, ki slavi njihovo drugačnost.«
Uredniški direktor nagrad Epica Mark Tungate je dodal: »Ker imamo sedež v Franciji, je bila agencija BETC vedno pomembna pri našem delu. Z veseljem smo sodelovali z njimi, saj so nagajivega duha, njihova kampanja pa je elegantna, privlačna in duhovita.«
Pri tem je dodal, da pri Epici pogosto prejemajo klice kreativcev, ki bi želeli biti v njihovi žiriji, vendar pa vztrajajo pri tem, da so v njej le uredniki in izkušeni novinarji vodilnih oglaševalskih in marketinških publikacij. »To nam omogoča, da ostane objektivna in nepolitična,« zaključi Tungate.