Epica na Kanskih levih: »UI-član žirije je vse boljši, zato ostaja«
Tekmovanje v oglaševalski kreativnosti Epica postaja vse večje, saj so se članom žirije pridružili novi novinarji pomembnih medijskih hiš, okrepili pa so tudi tehnologijo umetne inteligence.
Kaja Kovič
Edino tekmovanje za nagrade v oglaševalski kreativnosti, v katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji marketinških publikacij, med njimi tudi Marketing magazina, je znova dokazalo, da je gonilo novosti v industriji. Na novinarskem srečanju v Cannesu je Mark Tungate, uredniški direktor Epice, predstavil pomembne informacije, ki bodo dodatno izboljšale tekmovanje Epica.
Več kot 35 let obstoja Epica, kjer prijavljena dela presojajo izključno uredniki in novinarji marketinških publikacij, ni edini podatek, ki govori o pomembnosti tega tekmovanja. Lansko leto so namreč uvedli umetnointeligentnega člana žirije, ki se je po besedah Tungatea zelo dobro odrezal, zato so ga v zadnjem letu dodatno izboljšali. Žirant po imenu AIJE 2.0 bo letos poleg ocenjevanja del pomagal novinarjem tudi pri izboru najboljših kampanj. Nadgradili so njegove sposobnosti pregledovanja besedil, slik in filmov, zato prevzema vlogo svetovalca. »Njegove odločitve in vpogledi so postali bolj zanesljivi, članom žirije pa bo pomagal tudi pri pisanju komentarjev,« je dejal Tungate.
Novi člani žirije in še bolj aktualne kategorije
Na srečanju v Cannesu so se pohvalili tudi z novimi žiranti, ki prihajajo iz prestižnih medijev, kot so AdAge, AdWeek in Elle, predstavili letošnjo kampanjo, ki vabi podjetja in agencije k prijavi kreativnih del, ter opisali nove kategorije. »Kategorije osvežujemo vsako leto glede na trende v industriji, zato smo uvedli kategorijo kulturni vpogledi (cultural insights), ki slavi odličnost razlag, zakaj so kampanje relevantne; potem pa so tu še kategorije, ki smo jih razdelili na več delov, med njimi aktivacija znamk (brand activation), vplivnostni marketing, filmska ustvarjalnost, žirija, spolna enakost in zdravje« so razložili.