Eurosport v novem letu v programski shemi Cas medie
Predvidoma 1. februarja 2024 bo oglaševalski prostor na Eurosportu na voljo tudi slovenskim oglaševalcem, zakup pa bo možen samo preko Cas medie.
Kot so povedali na Cas medii, Eurosport prinaša slovenskim oglaševalcem možnost oglaševanja ob največjih uspehih slovenskih kolesarjev na vseh velikih kolesarskih dirkah. To je nekaj, kar je bilo do danes praktično nemogoče. Matija Kosmač, vodja trženja na Cas medii, je za MM povedal, da bo, kar v ospredju programa na Eurosportu zagotovo kolesarstvo. »Zgodaj spomladi s klasikami, na katerih so imeli v prejšnjih sezonah slovenski kolesarji veliko uspeha, nato pa bodo poletje popestrile tritedenske dirke, ki so med slovenskimi ljubitelji športa zelo priljubljene, saj se bodo tudi Slovenci borili za najvišja mesta. Z izjemo dirke po Franciji bodo vse kolesarske dirke na sporedu ekskluzivno na Eurosportu,« pravi.
Kot eno od prednosti za slovenske oglaševalce omenja dejstvo, da bo zakup oglasnega prostora urejala Cas media, »ki s svojo ekspertizo, zanesljivostjo in izkušnjami lahko najde ugodne rešitve za izpostavo vsakega oglaševalca, ki se želi pojavljati na največjih športnih dogodkih na svetu.«
Poleg kolesarstva je Eurosport edini program, kjer si lahko ljubitelji športa ogledajo tri od štirih največjih teniških turnirjev na planetu: Australian Open, Roland Garros in US Open. Eurosport bo poleg tega gostil še olimpijske igre, katerih nosilec pravic za celotno Evropo je in bo nudil več kot 250 ur neposrednih prenosov tekmovanj.