basket
Aktualno

Evropsko prvenstvo v košarki kot priložnost za promocijo Slovenije

Eden od najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov te jeseni je evropsko prvenstvo v košarki za moške. Slovenska turistična organizacija (STO) je dogodek izkoristila za posebno promocijsko akcijo, v središču katere je video povabilo v Slovenijo.

Menijo namreč, da je EuroBasket 2022 edinstvena priložnost za promocijo Slovenije kot butične turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave vrhunskih športnikov. Ob tej priložnosti so v sodelovanju s Košarkarsko zvezo Slovenije (KZS) in partnerji slovenskega turističnega gospodarstva pripravili številne aktivnosti za promocijo Slovenije ter znamke I Feel Slovenia. »Slovenski športniki s svojimi nastopi na največjih svetovnih in evropskih tekmovanjih gradijo odlične temelje za promocijo Slovenije. S partnerstvom s Košarkarsko zvezo Slovenije ob prvenstvu EuroBasket 2022 v Nemčiji STO komunikacijsko nadgrajuje športne dosežke in krepi ugled Slovenije kot zelene turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave športnikov. Ključni del partnerstva s košarkarsko zvezo predstavlja vzajemna komunikacija na digitalnih kanalih, znamčenje navijačev in poslovni dogodek v Kölnu 5. septembra 2022. Veseli nas, da komunikacijo na digitalnih kanalih ob začetku prvenstva začenjamo s posebnim video povabilom v Slovenijo. Posneli smo ga s člani košarkarske reprezentance in akrobatsko skupino Dunking Devils, ki preko vrhunskih video posnetkov in atraktivnih akrobatskih akcij s košarkarji vabijo v domovino aktualnih evropskih košarkarskih prvakov,« je ob tej priložnosti izpostavila Maja Pak, direktorica STO. Pravi še, da s temi aktivnostmi krepijo prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije in znamko I Feel Slovenia, gradijo nova partnerstva in dvigujejo ugled slovenskega turizma na ključnih trgih, med katerimi je nemški že vrsto let med vodilnimi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji