fabulatorij
Aktualno

Fabulatorij s skoraj 300-odstotno rastjo prihodkov

Soustanovitelj in izvršni direktor Fabulatorija za MM razloži, kako so premagali pandemijo in ob njej postali še močnejši in boljši.

Vid Greganovič razloži, da je Fabulatorij uveljavljeno podjetje za organizacijo dogodkov v Sloveniji in tujini, ki s svojimi kreativnimi formati, učinkovito realizacijo dogodkovnih idej ter željo po presežkih soustvarja in bogati domač in tuj trg. »Z dolgoročnimi partnerstvi skušamo dvigovati standarde stroke ter jo razvijati v smer učinkovitosti, navdiha, profesionalnosti ter strateške miselnosti. S temi vrednotami, cilji in poglobljenim pogledom na dogodkovno industrijo, se je Fabulatorij ekipa lotila tudi izzivov med in po pandemičnem obdobju, ki je najbolj zaznamovalo naše poslovanje preteklih let,« pove Greganovič za MM. Mnogo podjetij v tej dejavnosti je namreč ob pandemiji doživelo skorajšnji ali pravi konec.

Rast pripisujejo močnemu strokovnemu jedru Fabulatorij ekipe

Visoko povečanje prihodkov v letu 2021 je torej predvsem odraz popolnega izpada vnaprej načrtovanega poslovanja in odvzema možnosti izvajanja dogodkovne dejavnosti. V Fabulatoriju so v dani situaciji pričeli razvijati alternativne poslovne modele in rešitve za naročnike ter njihovo interakcijo s ciljnimi javnostmi. »Polni zagona in novih znanj smo zasnovali lastne rešitve za virtualne dogodke v sodelovanju z zanesljivi in dolgoletnimi produkcijskimi partnerji. Poslovanje smo uspeli razširiti tudi na globalne trge, virtualne dogodke pa izvajamo še danes, paralelno z živimi dogodki, tako doma kot po svetu. Lahko bi rekli, da je naš trud poplačan in da plujemo točno tja, kamor smo se namenili. Z močnim strokovnim jedrom Fabulatorij ekipe in v partnerstvu z naročniki ter stalnimi produkcijskimi partnerji smo uspeli ne le prebroditi pandemijo, ampak skozi njo najti tudi nove smeri za razvoj FABulatorija,« zaključi izvršni direktor.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji