kk
Aktualno

Fanfara: Na mladih (še vedno) svet stoji

Člani študentske sekcije DMS so že 16. leto zapored organizirali največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji, Fanfaro, katere glavne tematike so bile letos zazrte v prihodnost marketinške panoge.

16. izvedba enodnevne konference Fanfara je 23. oktobra 2023 v Cankarjevem domu skoraj 400 udeležencem, med njimi predvsem študentom, ponudila privlačen in poučen program s predavanji in okroglimi mizami pod sloganom »Kont[ra]st (kontra / rast)«. Čeprav je konferenca znana kot študentska, pa jo vsako leto obišče več že prekaljenih marketinških strokovnjakov.

Vklop in odklop

O programski zasnovi konference smo se pogovarjali z Armino Selimanović, vodjo Fanfare, ki nam je razložila, da njen naslov »Kont[ra]st« pomeni dotik dveh svetov; na eni strani tehnologije (predvsem umetne inteligence), na drugi strani pa svet človeka, čustev in odnosov. »Ta dotik obeh svetov je zelo pomemben. V prihodnosti bomo morali obvladovati tehnologijo in se še pogosteje vklopiti vanjo, po drugi strani pa bo imel izklop v našem življenju vse večjo težo. Bomo kot družba uspeli in zrasli ali pa gremo kontra rasti in počasi nazadujemo?«

Zaupanje v mlajše generacije

»Kont[ra]st« torej prikazuje dvom, ali je pred nami napredek v boljšo družbo ali nazadovanje, a po mnenju organizacijske ekipe konference je pred nami svetla prihodnost in eksponentna rast. »Mladi vemo, da nimate veliko zaupanja v našo generacijo, a Fanfara je odlično ogledalo družbi, kako smo študentje iniciativni, ambiciozni in pridni. Dogodek je prvotno namenjen študentom, a dobivamo neverjetne pohvale s strani strokovnjakov in podjetnikov, ki nam sporočajo, da postajamo prava strokovna konferenca. Ekipa se je potrudila in danes na konferenci sejemo sadove našega dela, saj vse deluje brezhibno, presenečeni pa smo tudi nad številom obiskovalcev in njihovo strukturo,« je vodja povedala za MM.

Fanfara kot blagovna znamka je v 16 letih obstoja utrdila svojo pozicijo, organizatorjem konference pa je tudi letos uspelo privabiti mnoga znana imena – med njimi dr. Mitjo Pirca iz podjetja Kearney, dr. Dana Podjeda iz ZRC SAZU in Filozofske fakultete v Ljubljani, avtorja knjižnih uspešnic Aljošo Bagolo, Deana Udantyja in Ivana Golubića, predstavnika projekta AI Anxiety Meter, ter druge. Poleg predavanj so organizirali tudi marketinške delavnice in karierne hitre zmenke, na katerih so lahko študenti spoznali svoje bodoče delodajalce. Celodnevna konferenca, razdeljena na tri dele, se je zaključila z večerno zabavo v Nebotičniku.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji