nj
Aktualno

Foot Locker že cilja na generacijo alfa

Blagovna znamka Foot Locker na generacijo alfa cilja preko metavesolja. Na platformi Roblox so posebej zanje ustvarili igrico Kids Foot Locker House of Play.

V generacijo alfa štejemo otroke, rojene med letoma 2010 in 2025, torej predstavljajo prvo generacijo, ki je v celoti rojena v 21. stoletju. V podjetju Foot Locker so tako za otroke ustvarili povsem novo izkušnjo na Robloxu v metavesolju, imenovano Kids Foot Locker House of Play. Virtualna izkušnja temelji na konceptu fizične trgovine.

Igrica, ki prodaja

Znotraj virtualnega prostora lahko uporabniki igrajo in tekmujejo v košarki, skoku v višino in na dirkalni stezi. Sodelujoče usmerjajo virtualni prodajalci, ki nosijo značilni dres podjetja, in jim tudi pomagajo pri izbiri ali nakupu športne obutve in oblačil.

Uporabniki v metavesolju zbirajo žetone, ki jih lahko unovčijo za obutev, ki ima v igri posebne nadnaravne moči. V podjetju pravijo, da bo igrica na voljo le do konca januarja, igralci pa bodo lahko osvojene titule in nagrade obdržali za poznejšo uporabo v metavesolju (na platformi Roblox).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji