Foot Locker že cilja na generacijo alfa
Blagovna znamka Foot Locker na generacijo alfa cilja preko metavesolja. Na platformi Roblox so posebej zanje ustvarili igrico Kids Foot Locker House of Play.
Kaja Kovič
V generacijo alfa štejemo otroke, rojene med letoma 2010 in 2025, torej predstavljajo prvo generacijo, ki je v celoti rojena v 21. stoletju. V podjetju Foot Locker so tako za otroke ustvarili povsem novo izkušnjo na Robloxu v metavesolju, imenovano Kids Foot Locker House of Play. Virtualna izkušnja temelji na konceptu fizične trgovine.
Igrica, ki prodaja
Znotraj virtualnega prostora lahko uporabniki igrajo in tekmujejo v košarki, skoku v višino in na dirkalni stezi. Sodelujoče usmerjajo virtualni prodajalci, ki nosijo značilni dres podjetja, in jim tudi pomagajo pri izbiri ali nakupu športne obutve in oblačil.
Uporabniki v metavesolju zbirajo žetone, ki jih lahko unovčijo za obutev, ki ima v igri posebne nadnaravne moči. V podjetju pravijo, da bo igrica na voljo le do konca januarja, igralci pa bodo lahko osvojene titule in nagrade obdržali za poznejšo uporabo v metavesolju (na platformi Roblox).