nj
Aktualno

Foot Locker že cilja na generacijo alfa

Blagovna znamka Foot Locker na generacijo alfa cilja preko metavesolja. Na platformi Roblox so posebej zanje ustvarili igrico Kids Foot Locker House of Play.

V generacijo alfa štejemo otroke, rojene med letoma 2010 in 2025, torej predstavljajo prvo generacijo, ki je v celoti rojena v 21. stoletju. V podjetju Foot Locker so tako za otroke ustvarili povsem novo izkušnjo na Robloxu v metavesolju, imenovano Kids Foot Locker House of Play. Virtualna izkušnja temelji na konceptu fizične trgovine.

Igrica, ki prodaja

Znotraj virtualnega prostora lahko uporabniki igrajo in tekmujejo v košarki, skoku v višino in na dirkalni stezi. Sodelujoče usmerjajo virtualni prodajalci, ki nosijo značilni dres podjetja, in jim tudi pomagajo pri izbiri ali nakupu športne obutve in oblačil.

Uporabniki v metavesolju zbirajo žetone, ki jih lahko unovčijo za obutev, ki ima v igri posebne nadnaravne moči. V podjetju pravijo, da bo igrica na voljo le do konca januarja, igralci pa bodo lahko osvojene titule in nagrade obdržali za poznejšo uporabo v metavesolju (na platformi Roblox).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji