m
Aktualno

Frankfurtski knjižni sejem kot promocija slovenske kulture in države

Slovenija je na letošnjem Frankfurtskem knjižnem sejmu, ki se odpira danes, častna gostja; to pomeni največjo predstavitev slovenske kulture v tujini v zgodovini samostojne Slovenije.

Kot je dejal Matjaž Han, minister za gospodarstvo, turizem in šport, predstavlja naziv častne gostje sejma edinstveno priložnost za celovito predstavitev naše države. Frankfurtski knjižni sejem namreč združuje več kot 200.000 obiskovalcev – literate, publiciste, založnike in knjigotržce z vsega sveta, obiščejo pa ga tudi politiki, gospodarstveniki in podjetniki. V središču sta sicer umetnost in kultura, a poleg tega sejem ponuja še številne druge možnosti za morebitna sodelovanja na političnem, gospodarskem in turističnem področju. »Oči svetovne medijske javnosti so uprte v častno gostjo in prav je, da to priložnost na več področjih le najbolje izkoristimo,« je med drugim povedal minister in dodal: »Slovenija kot častna gostja predstavlja svojo umetniško besedo, zgodovino, pa tudi zelo privlačno turistično destinacijo in dinamično gospodarsko okolje. Za nas je pomembno sodelovanje z Nemčijo, našo najpomembnejšo zunajtrgovinsko partnerico glede na dolgoročno rast.«

Promocija turizma

Obiskovalci sejma so poslovna javnost ter ljubitelji knjige in kulture, zato so tudi v Slovenski turistični organizaciji (STO) prepoznali dogodek kot pomembno priložnost za promocijo turizma ter krepitev ugleda in prepoznavnosti Slovenije. Slovenija se bo na enem od največjih nemških dogodkov pozicionirala kot »zelena butična destinacija za individualnega odgovornega gosta, ki ceni naravo, zdravje, kulturna doživetja in avtentični značaj lokalnih skupnosti«. Mag. Maja Pak, direktorica STO, ob tej priložnosti izpostavlja: »Nastop Slovenije kot častne gostje ne letošnjem Frankfurtskem knjižnem sejmu, ki bo po napovedih gostil več kot 200.000 obiskovalcev strokovne in široke javnosti, je enkratna priložnost za dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije. STO je številne promocijske in komunikacijske aktivnosti za nagovarjanje tistih ciljnih skupin, ki se še posebej zanimajo za edinstvena kulturna doživetja, izvedla že pred sejmom, intenzivne so tudi aktivnosti med in po sejmu.«

Pri tem je dodala, da že oglašujejo Slovenijo na zunanjih oglaševalskih površinah, na katerih so izpostavili privlačne podobe Slovenije in citate slovenskih kulturnikov: »Ti so že pred odprtjem sejma dosegli 3,5 milijonov uporabnikov. Nemčija ostaja za slovenski turizem najpomembnejši emitivni trg s stabilno rastjo.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji