babica
Aktualno

Futura DDB na SOF-u z dvema velikima nagradama

Med tremi deli, ki so na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela veliko nagrado, sta bili dve, ki ju je zasnovala agencija Futura DDB, in sicer »Babica« ter »Nepričakovana vrnitev«.

»Babica« je del oglaševalske akcije, ki so jo v Futuri DDB zasnovali za Lesnino. »To je bila druga in zadnja inkarnacija Švedov. Očitno je imela še zmeraj dovolj zagona oz. sape, da je potegnila iz celotnega opusa morda celo najbolj zabaven oglas od vseh – babico, katere očitno sporočilo je, da bo kakovostno pohištvo iz Lesnine preživelo nas vse,« je oglas komentiral kreativni direktor Zoran Gabrijan.

Ko si naročnik upa izven okvirjev ...

Večje presenečenje je bila akcija »Nepričakovana vrnitev«. V agenciji pravijo, da je kreativna ideja, ki je v ozadju, nastala z željo po ozaveščanju ljudi o tem, da se vsak lahko »vrne v življenje«, če dovolj zgodaj odkrije simptome pljučnega raka. V resničnostnem šovu Kmetija je morala tekmovalka Stanka po izgubljenem dvoboju prva zapustiti šov. Ob tem je javnost šokirala z izjavo, da se počuti kot zmagovalka, saj je pred kratkim premagala pljučnega raka. Snovalci akcije so ji zato s pomočjo producentov omogočili nepričakovano vrnitev v šov, kjer je ozaveščala o pomenu zgodnjega odkritja pljučnega raka.

stanka

Po besedah Gregorja Firbasa, izvršnega direktorja skupine Futura DDB, so bili v agenciji navdušeni predvsem nad tem, da si naročnik, Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije, upa izven okvirjev. »Kampanja temelji na enkratnem in neponovljivem dogodku. Poleg izvirne ideje je pomembno vlogo odigrala sama izvedba. Res dobra ideja ni prav veliko vredna, če je ne moremo pravilno in pravočasno izvesti. Tokrat smo imeli zelo malo časa, a takšne priložnosti, kjer se je vse poklopilo, nismo hoteli izpustiti iz rok. Veseli me, da je žirija vse to prepoznala. Hkrati je nagrada spodbuda za naročnika, da nadaljuje s svojim delom, konkretno s projektom »Izkašljaj se«, ki celovito ozavešča širšo javnost o pljučnem raku in nujnosti pravočasnega prepoznavanja simptomov.«

Nagrade so veseli tudi v Društvu pljučnih in alergijskih bolnikov, kjer pravijo, da so počaščeni, da je žirija SOF prepoznala njihova iskrena prizadevanja, da pri ozaveščanju o simptomih pljučnega raka zajamejo čim širši krog ljudi. »Verjamemo, da smo jih veliko spodbudili, da so pravočasno obiskali zdravnika in s tem rešili tudi življenja. Veseli smo, da je žirija nagradila tudi naš pogum, saj smo pri medijskem komuniciranju izbrali edinstven pristop. Nagrade, ki smo jih prejeli, so potrditev, da lahko s skupnimi močmi naredimo več v skupno dobro in so velika spodbuda za naprej. Ob tem se zahvaljujemo našim podpornikom – partnerjem, brez katerih projekta ne bi mogli izpeljati, agenciji, ki verjame v naše poslanstvo, in naši članici, gospe Stanki za njeno srčno sodelovanje,« je povedala Metka Nežič, predsednica Društva pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji