Gerety: »Slavimo žensko perspektivo«
Organizatorji mednarodnega oglaševalskega tekmovanja Gerety so pred letošnjim tekmovanjem pripravili posebno oglaševalsko akcijo, ki je prevedena v 20 svetovnih jezikov, tudi v slovenščino.
Tekmovanje je znano po tem, da žirijo sestavljo samo ženske. Natančneje 190 žensk iz 40 držav – med njimi bo letos tudi Ula Spindler, direktorica tržnega komuniciranja v skupini Pristop in direktorica podjetja Pristop Entertainment.
To so organizatorji želeli poudariti, zato so v sodelovanju z agencijo Cossette, eno od največkrat nagrajenih neodvisnih agencij na svetu, zasnovali oglaševalsko akcijo, katere namen je poudariti moč drugačne (ženske) perspektive. »Vedeli smo, da se moramo poglobiti v tisto, zaradi česar se podelitev nagrad Gerety razlikuje od vseh drugih. Žirija, sestavljena izključno iz žensk, ustvarja okolje, v katerem se dela ocenjuje skozi edinstven objektiv in ponuja perspektivo, ki je ne more ponuditi nobena druga podelitev nagrad,« je ob tem povedala Nicole Ellerton, kreativna direktorica v agenciji Cossette.