gigo nozi
Aktualno

Gigodesign že do 18. nagrade Red Dot

Še eno slovensko podjetje, ki je prepričalo žirijo za oblikovalske nagrade Red Dot, je Gigodesign, ki je s sodelovanjem z nemškim podjetjem Wüsthof dobilo že svojo 18. rdečo piko, tokrat na področju sistemskega znamčenja.

Podjetje Wüsthof, ki sodi med vodilne proizvajalce nožev na svetu, že sedmo generacijo ostaja v družinskih rokah. Ponosni na lastno tradicijo so obenem želeli napraviti korak v prihodnost. S pomočjo Gigodesigna je njihov ikonični, več kot 100 let star znak v obliki trizoba postal elegantnejši, logotip je navkljub sodobnosti ohranil zgodovinsko noto, sistem znamčenja pa je postal bolj prilagodljiv, da lahko ustreza širokemu naboru aplikacij. »Z zastavljeno prilagodljivo, odporno in v prihodnost usmerjeno rešitvijo, ki koncept podobe dojema organsko, ne arhitekturno, je projekt premagal močno in izredno številčno konkurenco in osvojil nagrado Red Dot,« pravijo.

nozi1

»Kakovostno znamčenje je odraz korporativne DNK«

To je že osemnajsta rdeča pika v rokah Gigodesigna. Matevž Medja, starejši partner, meni, da je »kakovostno znamčenje odraz korporativne DNK v svetu in v času, v katerem nastopa.« Pri tem se je oprl na širše področje znamčenja, na katerem Gigodesign svetuje svojim naročnikom in jim ga pomaga razvijati. »Identificirati in odražati mora tisti del identitete, ki je lasten samo znamki, in ga narediti ustreznega za suveren nastop na trgu. S konsistentnim sistemom vidne podobe deluje enako na rezilu noža, na mobilnem telefonu ali na velikih plakatih kjer koli na svetu,« pravi.

Hartmut Wunram iz podjetja Wüsthof je ob prejemu nagrade poudaril vlogo Gigodesigna kot ključnega partnerja ekipe, odgovorne za kompetenčnost znamke, »ki je še posebej izrazita pri nekonvencionalnih rešitvah na področju celostnih podob in oblikovanja embalaže. Njihov metasistemski pristop k znamčenju nam omogoča hkratno delo s številnimi kreativnimi agencijami, pri katerem lahko vseeno ohranjamo konsistentno izkušnjo znamke na globalni ravni na naših številnih stičnih točkah.«

»Še tako dobro zasnovana identiteta znamke je namreč podvržena interpretacijam oblikovalcev, ki z njo upravljajo,« pa pravi Peter Primožič, oblikovalec vizualnih komunikacij  v Gigodesignu. Kot poudarja, oblikovalski sistem, ki je določen neodvisno od komunikacijskega kanala in formata aplikacije, podjetju Wüsthof omogoča prilagodljivo in enotno pojavnost znamke ne glede na medij ali izvajalca.

nozi2

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji