Glovo Ads
Aktualno

Glovo uvaja Glovo Ads

Glovo, večkategorijska platforma, ki ponuja dostop do raznih izdelkov, uvaja nove možnosti oglaševanja ter storitve za partnerje in blagovne znamke, združene v novo ponudbo Glovo Ads.

Kot pravijo, bodo lahko z orodji, ki jih ponuja Glovo Ads, tako velike mednarodne blagovne znamke kot majhne neodvisne restavracije in trgovine pospešile svojo rast znotraj aplikacije in s tem povečale prepoznavnost med uporabniki. »S pomočjo Glovo Ads želimo razviti sodelovanje z blagovnimi znamkami in podjetji ter jim pomagati pri širjenju prepoznavnosti, izgradnji zvestobe uporabnikov in povečanju prodaje v aplikaciji,« so povedali ob predstavitvi novosti.

Platforma Glovo Ads ponuja različna oglaševalska orodja, kot so sponzorirana iskanja, programatični oglasi, prilagojeni razdelki ali pasice s posebnimi ponudbami in promocijami. Poleg tega se informacije posodabljajo v realnem času, kar blagovnim znamkam omogoča, da sproti vidijo, kako uspešne so njihove oglaševalske akcije, s čimer dosegajo najustreznejše stranke in zagotavljajo donosnost naložbe.

»Prednost Glova je agilen pristop do trga«

V začetni fazi ta orodja za izvajanje integriranih oglaševalskih akcij v aplikaciji in vzpostavljanje stikov s ciljnim občinstvom po vsem svetu uporablja že več kot 5.000 partnerskih podjetij Glovo in več kot 350 blagovnih znamk iz različnih panog. Med multinacionalnimi blagovnimi znamkami, ki z Glovom sodelujejo pri oglaševanju v aplikaciji v Sloveniji, je tudi Coca-Cola. »Naše partnerstvo traja že od prihoda Glova na slovenski trg in veseli smo, da lahko prispevamo k njegovi rasti. Prednost Glova, ki je hkrati ena od temeljnih vrednot Coca-Cole HBC, je agilen pristop do trga z namenom zadovoljevanja potreb potrošnikov. Prisotnost platforme Glovo v vse večjem številu mest vidimo kot njen hiter odziv na vse večje potrebe potrošnikov in kot dodano vrednost našega dolgoročnega sodelovanja,« pravi Ana Petrušić, vodja e-trgovine pri Coca-Coli HBC Adria.

Rodrigo Alier, izvršni direktor za partnerje in blagovne znamke pri podjetju Glovo, pa je med drugim povedal, da integracija oglaševalskih rešitev v eno vertikalo predstavlja naslednji korak v njihovi trdni zavezi, da postanejo vodilni digitalni partner za vse blagovne znamke, restavracije in trgovine, ki jim zaupajo. »Z Glovo Ads zagotavljamo široko paleto orodij, ki tem blagovnim znamkam in podjetjem pomagajo pri rasti in približevanju strankam,« pravi. 

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji