The Good Report: Agencija Publicis Conseil Paris je najbolj vešča družbeno odgovorne komunikacije
Po lestvici The Good Report, ki razvršča najboljše tržnokomunikacijske akcije za promocijo družbene in okoljske odgovornosti, je prvo mesto pripadlo akciji »Table spremembe« (»Boards of Change«), ki jo je agencija FCB Chicago zasnovala za mesto Chicago.
Kaja Kovič
Med agencijami pa je častno prvo mesto zasedla agencija Publicis Conseil Paris.
V poročilu najdemo skupno kar 1259 tržnokomunikacijskih akcij, ki jih je ustvarilo 796 agencij za 1000 oglaševalcev (neprofitnih, za javni sektor in blagovne znamke) na 80 trgih. Od 40 najboljših kampanj, ki so jih v The Good Report natančneje predstavili, je bilo 21 ustvarjenih za neprofitne organizacije, 15 za blagovne znamke in 4 za javni sektor. Akcije so marketinško zastavljene v skupno 45-ih agencij za 21 trgov.
Rezultati so naslednji:
Najboljša tržnokomunikacijska akcija 2021: »Table spremembe« (»Boards of Change«)
Najboljša agencija 2021: Publicis Conseil Paris
Najboljši oglaševalec 2021: WWF
Najboljša država 2021: ZDA
Kot ugotavljajo avtorji poročila, ACT Responsible, WARC in WARC Rankings, je v zadnjih letih prišlo do velika porasta tržnokomunikacijskih akcij v dober namen, pri čemer je letošnje število del neverjetno visoko.
Vse o poročilu, lestvici in nagrajenih delih si oglejte TU.