good report
Aktualno

The Good Report: Agencija Publicis Conseil Paris je najbolj vešča družbeno odgovorne komunikacije

Po lestvici The Good Report, ki razvršča najboljše tržnokomunikacijske akcije za promocijo družbene in okoljske odgovornosti, je prvo mesto pripadlo akciji »Table spremembe« (»Boards of Change«), ki jo je agencija FCB Chicago zasnovala za mesto Chicago.

Med agencijami pa je častno prvo mesto zasedla agencija Publicis Conseil Paris.

V poročilu najdemo skupno kar 1259 tržnokomunikacijskih akcij, ki jih je ustvarilo 796 agencij za 1000 oglaševalcev (neprofitnih, za javni sektor in blagovne znamke) na 80 trgih. Od 40 najboljših kampanj, ki so jih v The Good Report natančneje predstavili, je bilo 21 ustvarjenih za neprofitne organizacije, 15 za blagovne znamke in 4 za javni sektor. Akcije so marketinško zastavljene v skupno 45-ih agencij za 21 trgov.

Rezultati so naslednji:

Najboljša tržnokomunikacijska akcija 2021: »Table spremembe« (»Boards of Change«)

Najboljša agencija 2021: Publicis Conseil Paris

Najboljši oglaševalec 2021: WWF

Najboljša država 2021: ZDA

Kot ugotavljajo avtorji poročila, ACT Responsible, WARC in WARC Rankings, je v zadnjih letih prišlo do velika porasta tržnokomunikacijskih akcij v dober namen, pri čemer je letošnje število del neverjetno visoko.

Vse o poročilu, lestvici in nagrajenih delih si oglejte TU.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji